Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 7338 besök totalt |
Inte jag heller. Då blev det ingen rejs ikväll heller för min del, Lyckas alltid missa era rejs ![]() ![]() |
||
Hejsan! Jag var ute på ett ärende och min jävla bil pajade! >
![]() Därför blev det inget race kl 20. Jag är ledsen att det blev så här!! Min jävla bil!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
fan va jobbigt!.. jaja vi fick köra ett 5varvs rejs iaf.. det var skoj.. ![]() hmm.. ja hoppas felet på bilen inte är för svåråtgärdat eller dyrt då.. och tack magnus för rejset.. det flöt på relativt fint.. fick ett gigantiskt "lag" då bilken stod still i 10sek.. men ja lyckadesändå hålla min position.. ![]() mvh PSE-R |
||
Nu är bilen fixad, det var bränslepumpen som blev kajko....
Men det vara bara att ![]() - - - - - - Med nya ratten har jag sänkt mina varvtider med 7 sek!!!! ![]() Med den gamla kunde jag inte få bättre än 2,05 sek på Mugello. Nu när jag körde med den nya blev det 1,58 sek. Nu börjar det likna nåt!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Cool ![]() Det är alltså en ren materialsport! Måste handla ny ratt! Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||
Japp, MOMo Racing Force 690 kr på SIBA Örebro (pga 400 kr rabatt fram till 28/2) Dock har inte alla affärer kvar kupongerna.
Sen är det sjuk olika priser. SIBA Örebro 1090 kr, Elgiganten 1600 kr, SIBA Kalmar 790 kr mm Dock är ratten fantastisk!! ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 7338 besök totalt |