| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Senaste numret av Teknikens Värld - Åka till PalmerSport UK
|
2101 besök totalt |
|
Är det någon som har senaste numret av Teknikens Värld i närheten? På ett uppslag står det om en resa till PalmerSport på Bedford Autodrome i England där man får testa massa skojsiga bilar på bana. Här finns info: www.teknikensvarld.se/motorevent Ganska fet lista som man får köra allihop: Klicka på "Banorna" på deras websida
_________________ Magnus Thomé
|
||
|
Efter flera resor till ringen med engelsmän på banan vet jag inte om jag skulle vilja gå en "förarkurs" i England...
_________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||
|
Re:
Det är nog nyttigt att gå på en engelsk kurs. Men man måste förstå mentaliteten hos engelsmännen först. Racing är att ge järnet. Det finns ingen morgondag eller liv efter detta! En trackday på Brands är en bra dag att krascha på, du slipper mötande bilar. _________________ Roland Johansson |
||
|
Där var jag...för en hel del år sen. Har för mig att det var i krokarna då den uppdaterade MB SLK dök upp. Det var iaf mkt välordnat med verbala och kompetenta instruktörer, fräscha bilar och bra schema. Men så mkt raceträning var det inte, för just vårt event i alla fall.
Värt en tripp helt klart. _________________ Johan Bergin |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2101 besök totalt |