| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: LAGERRENS PÅ HANDSKAR !!!
|
2616 besök totalt |
|
SÄLJES: LAGERRENS PÅ HANDSKAR !!!
Vi pumpar ut ca 225handskar till förmån för vårt nya sortiment. Slutlig uppdatering av handsk-sortimentet följer under närmsta dagarna. Se mer under "TOKSTOLLE REA" på vår site. Mvh: Jesper www.flatoutperformance.se |
||
|
Uppdaterad !!
Handskar till pangpris. Har man en bil för 50000:- och ska köra trackdays mm kan man passa på att lägga >1% av budgeten på att ha bra grepp. Mvh: Jesper |
||
|
Re:
|
||
|
Hej Abbe !!
Skicka ett vanligt mail till mig är du bussig så skickar vi under dagen. Kan ha blivit fel när du beställde. (Vi är ju trots allt bara vanliga Homo-sapiens på planeten Tellus, allt kan hända) Mvh: Jesper ÅBR |
||
|
Re:
Jag tänkte det, att jag lyckades göra fel! Fixar PM senare ikväll! Mvh Abbe. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||
|
|
||
|
Hej!
tänkte beställa handskar men jag har ingen koll på handskar, vilka ska man köpa ? =) Det kommer sitta en vanlig skinnratt i bilen men i framtiden kommer jag vilja byta ut till mocka. Finns så många märken och modeller så jag blir förvirrad , vilka ska man köpa =)?
Blir mest vanliga bankörningar , inge rally
edit: vilka håller bäst och är bäst av OMP och momo? _________________ Robert Pentén 7:53 BTG 996 Turbo X50 997 Gt3 CS MK1 997 Gt3 CS MK2 993 C2 ombyggd för bana 993 C2 gatbil Ferrari 430 Scuderia BMW 325i E90 för VLN |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: LAGERRENS PÅ HANDSKAR !!!
|
2616 besök totalt |

