Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 25187 besök totalt |
Har hämtat hem bilen idag efter den har varit hos en kompis på sprut och grenrörs bygge:)
www.overboostracing.com Under häljen när ja inte ska jobba så ska ja försöka få ur allt innuti bilen så det börjar bli dax för burbygge Några bilder med så klart ![]() ![]() ![]() Mer diff ![]() Det svarta guldet från millway ![]() ![]() _________________ christian hultberg |
||
Har blivit några timmar under häljen i garaget med bilen
Bilen har blivit helt ren innuti all underdsmattor borta Sen har ja börja gjort nya fuelrails några bilder på häljens timmar ![]() När ja luftade bromsarna så vek sig bromspedalen vilken skit ![]() onödigt borta:) ![]() ![]() ![]() Prövade m tech2 kofångaren bak vart väldigt stor skilnad mot org Nu känns det som ja behöver vinna på lotto _________________ christian hultberg |
||
Det såg inget vidare ut med pedalstället.
Var köpte du det? Kolla på www.igmab.com de har stabilare grejer. Gött projekt för övrigt ![]() /Gustaf _________________ Gustaf Wettermark BMW M3 E30 Replika V12 BMW E30 cabrio V8 BMW 323Ti -00 SLE BMW 520 E12 -73 |
||
s62
Hej Läste att du monterat vanos block undrar varför och var man kan köpa det? Vad är ca priset på en s62.Vilken bil kommer lådan ifrån? Kör själv i bmw cup och ska bygga ny tävlings bil kanske med m s 62 Mvh micke _________________ mikael lundvall |
||
Tackar
![]() det pedalstället va skit men men så är det Funderar på om ja ska köpa ett hängande iställe?? Motor och låda kommer från bmw m5 e39 vaos grejerna är köpa hos köhler racing väldigt snygga grejer _________________ christian hultberg |
||
jäklar va snett det blev! Riktigt allvarligt tycker jag!
Vill du dela med dig med vad det är för pedalställ? _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 |
||
Re:
om du har lite plats bakom kan du göra som i denna tråden http://www.bmw-rallying.co.uk/viewtopic.php?f=8&t=1198 _________________ timmy1701 BMW Z3 2.8 Coupé 1999 BMW 325D Touring 2008 |
||
Re:
Jag tycker det är mycket viktigt att du talar om var stället kommer ifrån. - Andra tillverkare slipper bli misstänkta. - Folk som har ett...kan förstärka...INAN det händer en dödsolycka. - Tillverkaren kan ta sitt ansvar...och ändra i sin konstruktion. Det är ju mer allvarligt med felaktiga grejor, än att skydda någons ego. I morgan kan någon som har ett sådant.....döda min fru och mina barn. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Re:
Du kan lämna ditt till mej..Så jag kan kopiera det. Så vi kan sälja ställ som håller sedan. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Här är länken till det fatala stället.
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=34555&start=0&sid=5423cb7d8e8c8e7b0832d5cd6fce3973. Tillåt mig ett litet tvivel om huruvida det handlar om en liten serie hemmapulade ställ vilket annonsören gör gällande, ser mer ut som hemplockat i lite större kvantiteter. Har jag fel ber jag om ursäkt. Har någon en bättre gissning/kunskap om vad det är för ställ så fram med det, sånt skit ska inte få förekomma. _________________ Pontus Welin Brabus CE36 - Projekt 300 Welin Alpine - Audi V8! Ferrari FF, E500T o en Audi A8, en S6:a å en SLK å en... 997 TT + Kleemann K4 |
||
Re:
skulle tro att det är nån som jobbar på plåtfirma med tillgång till alla verktyg som behövs..dvs laser,plåtbock mm _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||
Sprängskiss på diffen till en E24 (den är den enda jag har hittat sprängskiss till)
![]() om man tar dom i ordningsföljd från botten på en 25% ska det vara: 1: liten planbricka 2: liten fjäderbricka 3: liten lamell 4: 4mm planbricka 5: fjäderbricka 6: ytterdrivbricka 7: lamell 8: tryckring 9: sidodrev 10: diffdrev med kors 11: sidodrev 12: tryckring 13: lamell 14: ytterdrivbricka 15: fjäderbricka 16: liten lamell 17: liten fjäderbricka 18: liten planbricka 19: lock _________________ T0RBJÖRN ELLESS0N Porsche Cayman S Clubsport -09 Såld Caterham 7 Superlight R400 -05 Såld Porsche GT 4 - 16 såld Z3 x 3 Sålda |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 25187 besök totalt |