| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Medlemskort och nummerlappar till gatbilarna
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 1 besök senaste veckan (31805 totalt) |
|
Re:
Då löser man det med körkort och att det finns en uppdaterad lista på plats antar jag? _________________ Peter Sternersson |
||||||||
|
Re:
Våran sekreterare kommer finnas på plats och kommer lösa det. _________________ olof Johansson |
||||||||
|
Re:
Det är kanske dags att se över dessa rutiner? Det kan ju inte vara helt omöjligt att lösa detta så att folket har grejerna INNAN säsongen börjar. Förra året var vi väldigt sent ut med en del kort/lappar om jag inte minns fel. Var sitter flaskhalsen eller finns det ett flertal? Visst löser det sig alltid men det är ett litet stress/irritationsmoment som man ju kan försöka undvika om det går.
Re:
Håller med föregående talare, ett problem är när man är iväg och kör någon träning hos någon klubb man inte är medlem i, då vill dom se giltigt medlemskort
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||||
|
Re:
om ni tycker det är ett irriationsmoment är det ingenting mot vad jag tycker det är.... Men jag har en plan!
_________________ olof Johansson |
||||||||
|
Re:
jag gillar planer... kör hårt olof
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||
|
Medlemskortet
Betalade redan i slutet av 2009, fick på skallen av Mia (' ') (kanske befogat eftersom hon då måste periodisera medlemsavgiften till 2010) men jag har fortfarande inte fått medlemskortet.
Kanhända man ska ha en annan tingens ordning så att medlemskorten och medlemsavgifterna sköts av en och samma person? (' ')
_________________ Anders Regnell Gatbil: Skoda Superb Eleg Kombi TDi DSG Kulbil: Miata MX5 -95 |
||||||||
|
Numera har klubben ordnat till det så att medlemskorten kommer att komma ut på ett smidigare och säkrare vis. Sen är det såklart nummerlapparna oxå, kanske vi kan lösa det på samma vis?
Sen tycker jag absolut att i den mån det går skall nummerlapparna delas ut på vårträffen för att få ner alla kostnader. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
|
Ja inte illa
Stort
_________________ Rikard Martinsson Äger följande: BMW M235 -14 BMW 330 -06 Banbil/bruksbil *BMW 1602-71 2,2L motor(långtidsprojekt) |
||||||||
|
Maila sekreterare@bmwsc.com så rättar vi till dina uppgifter.
_________________ Rikard Ahlin |
||||||||
|
Re:
Tack! Det är skickat nu
_________________ Rikard Martinsson Äger följande: BMW M235 -14 BMW 330 -06 Banbil/bruksbil *BMW 1602-71 2,2L motor(långtidsprojekt) |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Medlemskort och nummerlappar till gatbilarna
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 1 besök senaste veckan (31805 totalt) |