| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Märkesoberoende Mini Cup
|
740 besök totalt |
|
Märkesoberoende Mini Cup
Hej på er. Finns det något som liknar upplägget för Mini Cup(vilket verkar helrätt) för oss som inte åker Mini, BMW eller Audi? Jag vet att det varit någon Timeattack i Eskilstuna, men på riktig bana och gärna mer än ett tillfälle. Någon som vet nått bra, med standardbil. Hmmm.. Verklighet eller dröm?
¤Rejas Trophy 2011¤ Märkesoberoende, 3 deltävlingar, Gelleråsen, Kinnekulle och final på Mantorp park under Rejsafestivalen(2 dagar i augusti). Tror det både finns underlag, kunnande och bra möjlighet att få fram funktionärer till detta, eller är det en allt för suddig dröm.... //Petter _________________ Petter Wejsfelt BMW 328i -98 "BMW Cup" Ford Focus RS -10 *såld* Bilsport SS 1.25.84 Mantorp 1.33.66 Kinnekulle 1.02.14 Knutstorp 1.10.57 |
||
|
Re: Märkesoberoende Mini Cup
Det var jag som gjorde timeattacken i eskilstuna..... Och gensvaret var skitdåligt när vi försökte göra en andra tävlling på eskilstuna..... och med tanke på att så få var villiga att stötta det i Eskilstuna, så vågar ju inte jag lägga såna tävlingar på stora tävlingar med tanke på kostnaderna runt omkring det. men vi kommer köra mer Eskilstuna, och om det är några som väljer att stötta det där och FÅ IGÅNG körandet, så kan jag tänka mig att sen ta det vidare till dom stora banorna senare.... |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Märkesoberoende Mini Cup
|
740 besök totalt |