Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 8440 besök totalt |
Maffig banträff på Mantorp
![]() Audi UrQuattro GTR Volkswagen Golf RSI Porsche 911 Turbo Nissan Skyline R33 GT-R Mazda RX-7 Chevrolet Corvette C4 Audi UrQuattro Audi S4 Audi TT-R BMW M3 Ultima GTR TT Audi 80 Audi 80-DTM Westfield XTR2 Audi S2 RSR Mitsubishi Evo 6 Önskemål från arrangörerna var max 2,5 kg/hk för att få lite kuliga bilar. Det är inte mycket originalbilar i listan om jag säger så.... De flesta kommer nog gå som tusan i kurvorna men så ända in i h****e på långa rakan ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Re: Maffig banträff på Mantorp
Alla bilar på listan kan väl inte ha 2.5kg/hk, har svårt att tänka mig detta. Det betyder ju tex 1000kg/400hk eller 1250kg/500hk.....vore ju grymt om alla bilar hade det ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
De vill inte ha åskådare och datumet hålls hemligt pga det. Men du kan ju anmäla intresse som flaggvakt! ![]() _________________ ![]() |
||||
Re: Maffig banträff på Mantorp
Närå, det var väl snarare en ambition än ett krav. Lite med glimten i ögat. Men flertalet bilar klarar nog gränsen utan problem. _________________ ![]() |
||||
Nyfiken du är, hehe! Idioti är det definitivt inte bakom iden. Snarare för att få uppmärksamhetsvärde för trimning av bilar tror jag. Jag är inte så insatt i vem som är vem men att det är lite företagsprofilering känns uppenbart väl? Ska filmas en del från evenemanget tex. Kan bli en skoj dvd! _________________ ![]() |
||||
Ja varför kan man fråga sig. Vissa av bilarna kommer ju inte va speciellt snabba ändå.
|
||||
Hej
Den ena UrQuattron har i alla fall kapacitet att svänga ordentligt - både i bilen och i den som sitter bakom ratten. Bara bilen blir klar nån gång... /Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||||
Det blir nog blandat med varvtider tror jag, en del kommer nog vara svårkörda i de kurviga partierna men en hel del kommer gå som f*n även där det kan jag garantera. Och de flesta kommer ju kapa liiiiite på varvtiderna på långa rakan ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
OK, målgrupp tonåringar modell zatzy. Då klarnar hela grejen. Jag var faktiskt inte överdrivet nyfiken, bara lite irriterad, men det har i stort sätt gått över nu ![]() _________________ /Anders C |
||||
Jo det är sant. Usch va negativ jag lät innan. ![]() ![]() |
||||
Marknadsföring...Utan åskådare?.. Det är väl som vanligt med alla dessa trimnissar, dvs pissdåliga varvtider som man inte vill visa allmänheten när allt kommer till kritan...
Ååh, topplockspackningen är dålig, min koppling pallar inte effekten, jag har fel däck, turbon laddar inte som den skall, det är fel yttertemperatur...... Behöver jag säga mer?.. _________________ Jimmy Pedersen |
||||
![]() |
||||
Är det ingen som har en aning om när det blir..??.....vår ...sommar ...höst...??
Lägg upp en länk...så jag slipper leta.... ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 8440 besök totalt |