Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1015 besök totalt |
Hemsida till Lindkvist motorsport???
Jag tror det heter lindkvist motorsport.Ska tillverka okhållare till porsche ok. och diversa andra bra grejor i aluminium. Är det någon som vet vilket företag jag letar efter? Tacksam för hjälp. C _________________ Christer Sunesson Ferrari F430 Scuderia 08 Gallardo E-gear 2005 |
||
|
||
Re: Hemsida till Lindkvist motorsport???
Samuel Lindkvist håller till här på forumet (var annars..) och kallar sig "Lotus Samuel". _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
Fniss, jag undrade först vad det här var för firma som jag inte riktigt hade koll på vilken det var.... Lite längre ner i tråden gick ett ljus upp
![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Jag hoppas att han är bättre på att göra bildelar än hemsidor (eller har jag missat finessen med att ha en hemsida som är NC)? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||
Hemsidor är jag visserligen kass på att göra. Men jag har lagt ner hemsidan med mening därför att det blev visst lite mer att göra än jag tänkt mig. Dessutom är det inget företag utan har blivit ett litet missförstånd. Först la jag upp bilder på min bil och på lite grejer jag tillverkat. Sen fick jag mååånga förfrågningar om jag kunde sälja lite grejer och vad det skulle kosta. För att få ner antalet mail om dagen ang priser så la jag helt enkelt upp några prisexempel på hemsidan. Men som sagt nu har jag stängt sidan pga tidsbrist.
Men är det nåt speciellt man vill ha så kan man maila mig så går det nog att lösa. ![]() |
||
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1015 besök totalt |