| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Splitterny 25 raders Setrab oljekylare
|
2792 besök totalt |
|
S: Splitterny 25 raders Setrab oljekylare
Tjena! Säljer min splitter nya 25 raders Setrab oljekylare pga den inte fick plats :annoyed: oljekylare är till för dig som trimmat motorn eller kör väldigt hår med bilen tex: turbo / bana m.m. När du sänker oljetempen så ökar du livslängden på din motorolja, det resulterar även i att motorn isig slits mindre då allt inte går lika varmt. För vi alla vet ju att värme dödar. Kylelement 25-raders, H= 220mm L=300mm B=51mm Elementet är köpt av dem OBS DET ÄR INGEN MOCAL UTAN EN SETRAB http://www.kgtrimning.com/ Nypris på kylaren är 1565+frakt ca 1700 kr ny Mitt pris är 1300 kr OBS, detta är det bästa som finns på marknaden, inget kina skit.
_________________ Richard Hammerin Region stockholm/ Honda Performance Club 0708-711 779 Kinnekulle 1.02,4 Gelleråsen 1.18,0 Mantorp 1.34,1 Gotland Ring 1.36.3 |
||||
|
_________________ Richard Hammerin Region stockholm/ Honda Performance Club 0708-711 779 Kinnekulle 1.02,4 Gelleråsen 1.18,0 Mantorp 1.34,1 Gotland Ring 1.36.3 |
||||
|
Re:
Får jag bild och mått (även anslutningar) så har jag beslutsunderlaget, mitt PM-du vet... _________________ Marcus Raninger Nuvarande: Cooper S R53 & BMW E36 Turbo, Sålda: S40 Callenge, P 924, Datzun 240Z, Hayabusa Super Seven, M3 E36 långlopp, Stingray -72 |
||||
|
Sorry!
Bild och mått skall jag kunna fixa till dig
Däremot så är jag inte så kunnig på vad anslutningarna heter, skall göra vad jag kan. _________________ Richard Hammerin Region stockholm/ Honda Performance Club 0708-711 779 Kinnekulle 1.02,4 Gelleråsen 1.18,0 Mantorp 1.34,1 Gotland Ring 1.36.3 |
||||
|
Re:
Tack, jag är inte heller kalenderbitare. Ta en bild så ser jag var anslutningarna sitter och ange gärna mm på gängorna. Jag har redan en oljekyl, den skall bytas så det underlättar om den är identisk - så jag slipper köpa massa dyra eloxerade kopplingar och om-dragning av slangar, du förstår nog! _________________ Marcus Raninger Nuvarande: Cooper S R53 & BMW E36 Turbo, Sålda: S40 Callenge, P 924, Datzun 240Z, Hayabusa Super Seven, M3 E36 långlopp, Stingray -72 |
||||
|
Re:
Setrabs oljekylare har M22 gänga och sen köper man adapter till den gängan man vill ha på anslutningarna. De kostar 70kr styck så det är mycket billigare än att skaffa nya slangar http://www.trendab.se/adapter-p-319- _________________ Renault 5 GTE -88 |
||||
|
Re:
Bra info, jag trodde det förekom anslutningar på olika ställen på kylaren och olika gängor. Eftersom jag skall ersätta en Setrab med en Setrab innebär det vad jag förstår att allt är bolt on... _________________ Marcus Raninger Nuvarande: Cooper S R53 & BMW E36 Turbo, Sålda: S40 Callenge, P 924, Datzun 240Z, Hayabusa Super Seven, M3 E36 långlopp, Stingray -72 |
||||
|
Re:
pm igen, sista hoppas jag. Jag återkommer på fredag som sagt. _________________ Marcus Raninger Nuvarande: Cooper S R53 & BMW E36 Turbo, Sålda: S40 Callenge, P 924, Datzun 240Z, Hayabusa Super Seven, M3 E36 långlopp, Stingray -72 |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Splitterny 25 raders Setrab oljekylare
|
2792 besök totalt |
