Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 8440 besök totalt |
Jag vill också se filmen!
Har tittat lite på "High octane" rullarna från Nya Zeland som är ganska underhållande. Är upplägget liknande kan det bli riktigt skoj att se. För er som inte sett Ho så är det ett filmrogram på ca 2tim. med mycket motorsport (tyvärr mycket "streetracing"). En av punkterna i "programet" är Batle Day där man har samlat ihop div. bilar att köra rejs på bana. Finns nu 4 avsnitt. _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||
![]() ![]() Det var väldans va många som hade svårt att hålla ett öppet och positivt sinne idag då.... _________________ ![]() |
||||||
Det är den stundande våren som får alla på så strålande humör ![]() |
||||||
Visa ord ![]() Inte alltid helt lätt att följa men då får man väl anstränga sig lite ![]() _________________ ![]() |
||||||
Man kan ju knipa igen också.. ![]() ![]() ![]() Det är absolut inget illa menat mot er som uttalat er tidigare!! Jag ville bara tipsa om ett alternativ som också är tillgänligt. Inget illa menat! Ni som språkat tidigare i tråden har säkert tänkt över eran post. ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Med facit i hand så är det en mycket bra idé. ![]() Sitter här och skäms för att man lät så negativ. ![]() |
||||||
Men som du vet så är det omöjligt med en Saab även om den har komplett bur, R-däck, under 2kg/hp mm mm...... ![]() Dock är det mycket möjligt att köra låga 10:or på 402m med den....! Sorry Magnus.. var tvungen.. Men nu får vi faktist skärpa oss.. Detta forum är det "bästa" som finns på att hålla en human nivå på diskutionerna.. Men denna tråd..... ![]() ![]() Jag har läst genom tråden och jag begriper inte vart problemet ligger hos endel,, varför är en del sura,, avund.? Kanske jag som inte fattar men jumer sådana events som uppkommer ju bättre är det ju,, fler som kommer haka på o köra bana,, fler som blir intresserade och intresset bara kommer växa.. Att det sen är bara för vissa,, lite hemligt och med en viss effekt nivå för att få köra.... So what...! Jaja,,nu är det förhoppningsvis snart vår,, trött på denna kyla,, dags för sol o värmda slicks och en fiin bana.. ![]() ![]() ![]() Mvh Robban. _________________ Robert Uhr. |
||||||
Jag har hittills, för en gångs skull, gjort som Anton sa och knipit
![]() Som Magnus sa så tror jag att många kan räkna ut vem det är som arrangerar. De har även fått igång riktigt stora diskussioner runt arrangemanget, och som alla vet så är all publicitet bra publicitet. Bara att lyfta på hatten för marknadsavdelningen på det arrangerande företaget. De kunde förmodligen inte få större uppmärksamhet för tio miljoner, och nu får de sälja videofilmer också. De har gjort ett riktigt genidrag. Säg även den bilintresserade som inte skulle vilja se filmen hur mycket han/hon än har kastat skit på tanken innan filmen kommer ut. ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||
Då sattes det hela på ända må jag säga! Men nu vet väl trimfirmorna hur de ska göra om de vill få billig publicitet i massor. :attentn2:
Superstor eloge till personer som drar igång sånahär saker! Det lär inte precis minska intresset för bankörning när man vräker ut alla zatzyanvändares idolbilar på bana i stället för att låta dem stå i garaget eller inte tillåter dem använda kringlan! ![]() ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||
Tjooohoo, jag skall iallafall dit och jag tycker det skall bli hur skoj som helst!!
![]() ![]() Jag önskar att jag växt upp med en pappa som arrangerat såna här event med mig och bjudit in alla de fetaste kärrorna som gått att uppbringa! Sen tror jag faktiskt att de stackare som utryckte sig något "negativt" i början av tråden har fattat poängen, och att det kanske inte behövs fler som tillrättavisar dessa! ![]() Mvh Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||
Jag får nog erkänna att jag antagligen inte sätter en tid under 1:30 trots en ganska motorstark bil!
![]() Men roligt blir det nog en då, antagligen får dom filma bara på rakan och när jag ligger och kravlar bland leca kulorna ![]() ![]() Mvh Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||
Vem är Christer och Stefan?? ![]() _________________ Chalmers Formula Student 2010 och 2011 E30 325 24v Katadzic |
||||||
Ägarna till en Dahlbäck trimmad Ur-Quattro som i sammanhanget kallas GTR. Tilläggas ska kanske att de är släkt, far och son. _________________ Mvh Viktor Skogh, Borås |
||||||
Den familjen försörjer nästan Dahlbäck själva..
![]() UrQuattro RS4 S4 S3 Allroad 2.7T Alla duktigt trimmade av DBR ![]() Här finns en film från när de hyrde mantorp förra året: FILM! OBS! 291mb _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 8440 besök totalt |