Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 6581 besök totalt |
Re:
har testat köra golfen nu... Och det funkar klanderfritt hittills till och med bara en Iphone som internetleverantör... ![]() men det kan väl blir annat när F1 drar igång med fler intresserade än för en golfmatch |
||||
Re:
kvalet funkade helt klanderfritt med surfning över iphone ![]() |
||||
Racet funkade helt klanderfritt med... Och då också över 3g uppkopplingen....
så det är helt mobilt och lär funka ungefär överallt man vill.... vet inte om man möjligen måste köra över någon proxy om man är utomlands? men funktionen var perfekt, bilden blev lite pixlig nån gång... men det är ju klart bättre än hackande bild när bandbredden inte är bra som 3g nätet ibland varierar sig.... enda nackdelen är ju att det är för dyrt om man inte är befintlig viasat Guldabbonemangskund.... |
||||
Re:
http://myiplayer.com/splash.php ![]() |
||||
Jag körde viasat on demand hela förra säsongen, det strulade vid ett lopp vad jag minns men annars ok.
Bättre bildkvalité och lägre pris hade varit på sin plats dock, gillar inte att betala för hela sportpaketet när jag bara vill se motorsporten. Frågade också om det förra året men man verkar vara fast vid hela paketet. (som blivit prishöjt från 150 till 200). Eftersom jag gärna vill följa GP2 också får det väl bli viasat i år också, är inte så sugen på att betala två lösningar. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Re:
![]() |
||||
_________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 6581 besök totalt |