Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Dags för lite sällskapsspel......
<<   1, 2
3789 besök totalt
Bosse L
Tyresö
Här sen Feb 2003

Nu blir man ju lire extra nostalgisk. De lådorna har jag inte kvar.
Depå-lådan fanns med ganska länge, tror den försvann i samband med en flytt för sådär ne 25 år sedan.
Men grejor är ganska välanvända, så en o annan liten pinal saknas på bygganderna, en del karosser är skavda, någon stöfågnare etc är borta och några bilar är 60-talsmässigt tunade med dekaler och mattsvarta huvar och annat som man nog inte skulle göra idag. Men som racerhistoriker kan jag ju alltid hävda att det är tidstypiskt korrekta modifieringar i perioden
Har fudnerat på att renovera alltihop, men så länge fullskalebilarna pockar på uppmärksamhet är det svårt att få tiden att räcka till.

Citera
Jörgen (Jet)
Stockholm/Skogås
Här sen Apr 2003

Re:

Mats Th skrev:
Så du byter inte mot en GT3:a rakt av?

om du skakar fram GT3:an så lovar jag att leverera ett spel senast på onsdag.

Tyresö
Här sen Feb 2003

Jag kan i värsta fall tänka mig att byta min fallerbilbana mot en Porsche Carrera 6, eller möjligen en 904GTS.
Även komplett renvoeringsobjekt kan vara intressant om bilen har en bra tävlingshistorik. Förslag med GT3 och andra modernare Porschar undanbedes
F

Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Bosse L skrev:
Jag kan i värsta fall tänka mig att byta min fallerbilbana mot en Porsche Carrera 6, eller möjligen en 904GTS.
Även komplett renvoeringsobjekt kan vara intressant om bilen har en bra tävlingshistorik. Förslag med GT3 och andra modernare Porschar undanbedes
F

Du har väl kännedom om att de driver med hjulen i rätt ände men att motorn är felplacerad i karossen

Citera
Bosse L
Tyresö
Här sen Feb 2003

Re:

steffe skrev:
Bosse L skrev:
F

Du har väl kännedom om att de driver med hjulen i rätt ände men att motorn är felplacerad i karossen

Ja, jo så är det väl tyvärr... Men med idog träning fram till folkpensionen kanske man lär sig
En vit Carrera 6 med röd frontlucka och 5-bultade stålfälgar är mer hardcore än någon Porsche jag kan komma på.
T.o.m. ikonen 917. i det fallet kan jag rucka på vissa livsprinciper, trots allt

Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Bosse L skrev:
steffe skrev:
Bosse L skrev:
F

Ja, jo så är det väl tyvärr... Men med idog träning fram till folkpensionen kanske man lär sig
En vit Carrera 6 med röd frontlucka och 5-bultade stålfälgar är mer hardcore än någon Porsche jag kan komma på.
T.o.m. ikonen 917. i det fallet kan jag rucka på vissa livsprinciper, trots allt

thumbs up
[OT mode]
Drifting uppfanns väl omedvetet hos Porsche
[/OT mode]

Citera
Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006

Re:

Jörgen (Jet) skrev:
Mats Th skrev:
Så du byter inte mot en GT3:a rakt av?

om du skakar fram GT3:an så lovar jag att leverera ett spel senast på onsdag.

Inga problem thumbs up jag skrev ju inget om att det inte kunde vara en modellbil

Allmänt banåkaforum
Dags för lite sällskapsspel......
<<   1, 2
3789 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande