Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
2266 besök totalt |
F1 Manager - Rejsaliga!
Hej! Aftonbladet F1 Manager är nytt för i år (tror jag) och det verkar skoj. Man ska med en budget på 50 miljoner plocka ihop sitt eget team med förare, motor, chassi och team. Sen värderas varje del efter resultatet i varje verklig F1-tävling. Vinner gör den vars team ökat mest i värde. Det kostar 49kr att spela och första pris är en F1-weekend för två. Men äran är väl viktigare, så jag startade en egen Rejsa-liga ![]() Här finns spelet; http://manager.aftonbladet.se/se Några fler rejsianer som redan är reggade? _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
||
Jag är reggad och har en liga som heter Fullt ös! Vi är några stycken redan, men alla är välkommna. =)
_________________ Thomas Petersen 944 S -87, 924 -76, C32 AMG -02 For every difficult, complicated and complex problem there is a simple, easy to understand wrong answer. |
||
Re: F1 Magager - Rejsaliga!
Jag har ett lag med, funderar faktiskt på att ta totalledningen efter omgång 1. Vad heter Rejsa ligan då, letade men hittade inget...? _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||
Re:
Jag vet inte vad jag gör för fel men jag söker och får "0 ligor hittade" Tog inte ledningen heller, ligger på en blygsam 123:e plats, fan vad det suger... _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||
Re:
Någon som vet varför? Mitt stall heter Highsider Racing och ligger på 305:e plats just nu. Hade vart kul att ligga lite högre upp i en rejsa.nu-liga ju! Jävla RBR, skyller på de att jag inte ligger högre upp, hade han vunnit eller kommit tvåa bakom Alonso så hade jag fått rätt så mycket fler poäng/pengar ![]() Men nu jäklar har jag en grym uppställning för nästa race ![]() _________________ Rachid Rachid |
||
Re:
Jag slutade som total 45:a och vann din internliga "Fullt ös". Hur gick det för andra som var med? _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||
_________________ Erik Holmström "Frugans" bil BMW 316d -10 Tjänstefåtölj: Volvo V70 1,6drive -10 BMW M10 motor med 121Ti topp, 12-12,5 i komp BAJA OUTLAW 20' -05, 260hp |
||
Har du lagt upp gruppen rätt? Får inte upp den när jag söker och försöker jag skapa så finns den redan...
_________________ Erik Holmström "Frugans" bil BMW 316d -10 Tjänstefåtölj: Volvo V70 1,6drive -10 BMW M10 motor med 121Ti topp, 12-12,5 i komp BAJA OUTLAW 20' -05, 260hp |
||
Jag har registrerat, samma namn som här. Kör tre lag varav det jag trodde skulle vara den bästa satsningen gått sämst! Men, men... mycket kan hända, det är ju trots allt 18 lopp kvar
![]() _________________ Erik Holmström "Frugans" bil BMW 316d -10 Tjänstefåtölj: Volvo V70 1,6drive -10 BMW M10 motor med 121Ti topp, 12-12,5 i komp BAJA OUTLAW 20' -05, 260hp |
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
2266 besök totalt |