| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Vectra GTS som DTM bil!
|
936 besök totalt |
|
Vectra GTS som DTM bil!
Läste i nya "Bilsport" (som jag hade köpt för att läsa om grabbarna från rejsa.nu), att Opel ersätter DTM-Astran med Vectra GTS inför årets DTM.
Det var faktiskt en nyhet för mig, så det ser jag fram i mot, hoppas dom kommer att använda Vectran i 24-tim på Ringen, (dom vann med Astran 03) för då kommer dom att testa den i vårens VLN tävlingar.
För då har man ju chansen att få se den på Ringen, Astran var verkligen sevärd där.
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Hehe, en DTM-freak? Har tyvärr ingen bild på Vectran, tror mig ha sett en någonstans men kommer inte ihåg var.... Vad tycker du om de nya bilarna då? Jag tycker att de är mycket fräckare! Speciellt Audin, TTn var ju ful _________________ Rachid Rachid |
||||
|
Här kanske:
http://www.tennismagazin.de/nncs/mot Här är samma sida översatt till engelska. _________________ William Ekström |
||||
Tack
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Känner tyvärr inga andra Rashid....jag heter ju det i efternamn också... Låååång historia
_________________ Rachid Rachid |
||||
|
Re: Vectra GTS som DTM bil!
Förra årets bilar har iaf varit till salu så det borde vara en Vectra på gång om dom ska vara med. _________________ Fredrik Björkman Clio V6 9-3SC Aero |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Vectra GTS som DTM bil!
|
936 besök totalt |