Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 36011 besök totalt |
påställd, besiktning bokad.
..nu får man bara hoppas e sopar gatorna ett par gånger till, rasslar och sprutar grus rejält med Toyodäcken ![]() ![]() |
||
Lånade hjulen från e30'n.. funkar rätt ok trots 8.5tum ET13 då man kör lite mer camber
![]() ![]() |
||
|
||
Har punktat ihop början till halvbur, tanken är att det sen ska gå att lyfta ur buren i ett stycke, återstår att se om det öht är möjligt
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Re:
yes, det blir en mer banorienterad, verkar som om alla mina M3'or går detta öde till mötes ![]() Mantorp är jag anmäld till. mvh P |
||
efter ytterligare några rör punktats trollades buren ut ur bilen, nu ska den helsvetsas o målas
![]() ![]() |
||
Re:
För man fråga vad du kör för glugg och settings? Som vanligt lyckas du få till bra bilder. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Re:
Tackar, ja denna bilden togs med Nikon D700 + 50mm 1.4 AF-S, bländarprioritering, ställt på 3.2. |
||
Re:
ja det är en MKT prisvärd lins ![]() |
||
|
||
Re:
hehehe,.. ptja, valde mellan dessa; http://www.jula.se/spraylack-623044 vad man kan jag säga ![]() |
||
Re:
Tackar :o) ..japp, är nöjd med färgen än sålänge. |
||
nu har den fått 2 st stolar..
.."komfortkudden" på plats i förarstolen, .. kanske skulle skaffa mig en grön sådan? ![]() ![]() ![]() ..nu ska ge mig på att bygga golv/durk i alu för att jämna ut höjdskillnaderna i e36'ans bottenplatta ![]() |
||
Re:
tack tack ![]() mvh Peter |
||
|
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 36011 besök totalt |