| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan MINI Cup 2011 öppnad
|
1, 2 >> 3685 besök totalt |
|
Anmälan öppnar (förhoppningsvis) i kväll. Serieanmälan: Detta gör ni som planerar att köra en hel säsong inför säsongsstart. Anledningen till serieanmälan för MINI Cup är att: - Kunna presentera er och era bilar på hemsidan - Ge er företäde inför varje banträff om antalet deltagare som vill köra överstiger antalet erbjuda platser Gentlemen's agreement gäller, dvs man serieanmäler sig för att man vill köra hel säsong - inte för att gardera utifall man möjligen kanske när andan faller på kör någon gång. Anmälan till deltävling: Anmälan inför varje banträff gör samtliga oavsett om ert intresse gäller enstaka tävling eller hel säsong. Gatbilsanmälan: Det göra alla som vill köra gatbilskörning - även MINI Cup-förare. Transponder: Har ni egen så ange detta i MINI Cup-anmälan. Verfiera först bara att det är rätt sorts transponder för det system vi använder i BMW Cup och MINI Cup. (My Laps transponder TranX 260 ) Önskar ni hyra en transponder så kostar detta 500 Kr/banträff. Hyran betalar ni på plats när ni hämtar transpondern av vår tidtagare. Transponder: Har ni egen så ange detta i MINI Cup-anmälan. Verfiera först bara att det är rätt sorts transponder för det ssytem vi använder i BMW Cup och MINI Cup. (My Laps transponder TranX 260 ) Önskar ni hyra en transponder så kostar detta 500 Kr/banträff. Hyran betalar ni på plats när ni hämtar transpondern av vår tidtagare. Två klasser i MINI Cup: Klass MINI och Klass BMW. Max antal tävlande är beroende på banlicens, men ca 10-12 st per klass. Krav på förare och bil? Samma som för vår gatbilskörning. Finns det ett reglemente med tillhörande tävlingsregler? Det kommer att läggas upp på hemsidan i kväll. Avgifter: MINI Cup+gatbilskörning 1000 Kr Enbart MINI Cup 700 Kr Enbart gatbilskörning 700 Kr Hyra av transponder 500 Kr (betalas på plats till tidtagaren) _________________ BMW MC-klubben |
||
|
Marcus,
Snabbast möjligt. Det är tyvärr det bästa svaret jag kan ge dig i dag då Mantorp är säsongspremiär, och ingen har haft möjlighet att serieanmäla sig ännu. Efter Mantorp när serieanmälan är överstökad så lär svaret komma ännu snabbare. _________________ BMW MC-klubben |
||
|
Det snackades ju även om ådisar tidigare och bl.a. jag själv anmälde intresse. Hur är det med det...kan jag anmäla mig?
Jag anmälde mig. Måns, du får väl slänga ut mig om jag inte får vara med.
_________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||
|
Re:
...eller blev jag anmäld...för den möjligheten försvann från sidan sen... _________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||
|
om jag förstått det rätt så är det under söndagen som hela minicup kommer att gå. Räcker det då om jag är där den dagen?
Ska jag låta bli att anmäla mig den "vanliga" vägen? Platserna börjar ju ta slut..
Ungefär när kommer minicup-anmälan igång? _________________
BMW 120d BMW M3 E92 |
||
|
Re:
Jag har anmält mig på den vanliga anmälan för jag vågade inte vänta på Mini Cup serieanmälansidan
Kanske var fel gjort
_________________ Magnus Thomé
|
||
|
Det går bra att anmäla sig till gatbilskörning först och sedan MINI Cup.
MINI Cup-anmälan arbetas det med för fullt. Gatbilsanmälan fick gå före arbetsmässigt annars hade Sjöström blivit blå i huvudet och exploderat...
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
Nu är MINI Cup-anmälan till Mantorp öppnad!
Kvar är serieanmälan, vilken vi arbetar med nu. Det går bra att anmäla sig till MINI Cup på Mantorp nu, och göra en ev. serieanmälan senare när denna blir tillgänglig om ett litet tag. _________________ BMW MC-klubben |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2 >> 3685 besök totalt |