Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 8440 besök totalt |
Inte om du inte anmält intresse och sedan blivit utvald.
Men din bil borde de ju vilja ha på plats, den är ju varken okänd eller långsam.. ![]() Men du får gärna föklara bakgrunden till varför ni satt på en cossie-"vinge" på den? _________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
||||||
Vart anmäler man sig sitt intresse då..?? Jag mont den bara för att jag dels tänkte bes bilen,, då kan jag inte köra med den "stcc" vinge jag hade tänkt.. Sen behöver jag rätt mycket tryck på baken då iprincip all vikt hamnat fram.. Sen tycker jag den ser rätt grym ut med den vingen på.. Och jag bygger ju bilen till största delen för min egenskull... ![]() Mvh Robban. _________________ Robert Uhr. |
||||||
Halvt o.T. Jag råkade se en video på dahlbäck-ur-quattron nyss. Ursäkta språket, men JÄVLAR I HELVETE vad den bilen gick. Det är utan tvekan det mest skräckinjagande jag sett på film. Inte ens dahlbäck golven kommer i närheten. Och ljudet sen, det var bättre än allt jag nånsin hört innan!
_________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
||||||
Tycker du ska ta ett snack med Andreas Lidström här på forumet... Swede Team har bra rull i böjarna på sina saabar... hemligheten heter bl.a. caster ![]() Tänkte på en sak till... är den verkligen så överstyrd att du behöver mera tryck bak? I övrigt tycker jag det är ett lysande arrangemang! Tänk va trevligt det vore om den stora massan av zatzy-anhängare fick upp intresset för att svänga också ![]() _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||||
Jag var rätt ironisk i mitt inlägg,, men det visste du kanske..? Jag har redan haft kontakt med Andreas.. ![]() Ang vingen och tryck så är det bara spekulationer då bilen ej körts ännu... ![]() /R _________________ Robert Uhr. |
||||||
Knutstorp 24 April ??? då är det väl BMW cluben som har banan.... Och ska köra BMW Cup där då... |
||||||
Här får man gratisreklam ser jag! ![]() ![]() ![]() Sen ska vi inte snacka bort Robban och hans far/brors kunskaper, dom har sysslat med racing länge. Problemet blir dock ett annat när man vill svänga med bilen OCh ha den snabb på strippen. Blir en hel del att grunna på då med justeringar osv. Inte lätt. Framhjulsdrift och maaaassor emd mos gör det inte enklare. Vi får väl se om det går att hitta på ngt kul. ![]() |
||||||
Hoppas man får se den svarta i sommar
![]() ![]() Finns det ingen höjd så man kan tjuvkolla på zatzyträffen? _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||||
Aha , trodde en så stor klubb som BMW hade en hel helg..... ![]() |
||||||
Vart råkar man hitta den videon? _________________ Bo Eliasson Det är kul att köra fort. |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 8440 besök totalt |