| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Vagnboksbesiktning BMW Cup bilar i Kågeröd
|
2288 besök totalt |
|
Välkomna till den numera traditionsenliga träffen hos 02 depån i Kågeröd den 25 april mellan kl 10-13. Besiktiga din bil, träffa likasinnade, sparka däck och lyssna på hur Team Mattson har förberett sig för att ta pallplatser med sin monster E21:ā.
Korv och stark saft med Elsies hemmabakade kakor finns till självkostnadspris. Även andra racebilar är välkommna, men BMW bilar har såklart även i detta fall förkörsrätt
Anmälan i denna tråd
Mvh Lennart & Co. _________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re: Vagnboksbesiktning BMW Cup bilar i Kågeröd
Pallbocksplatser?
_________________ /Mathias Cardevik
3:a BMW Cup Modifierad 2013 & 2015 samt Standard 2011 & 2012 |
||||||
|
Man skall aldrig underskatta en E21:a, se bara hur det gick på Gotland Ring
_________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Jag var inte där, alltså har det aldrig hänt.
Skämt åsido, kul att man fortfarande kan vinna med en gammal bil. _________________ /Mathias Cardevik
3:a BMW Cup Modifierad 2013 & 2015 samt Standard 2011 & 2012 |
||||||
|
Det är en mycket viktig och god tradition (goda Elsie kakor, brända/kalla korvar) Jag och Emil kommer och (kanske besiktigar E21:an) äter, dricker kaffe.
Patrik! som brukligt är kommer jag att delge lite tips om hjulinställningar fjäderkrafter och nytt för i år är lite tips om motor justeringar, man kan öka motor kraften med ca 323,98456% med de beräkningar jag gjort (mest huvud räkning)
Vi hade tänkt ta ett sabbats år i år. Emil renoverar hus och jag bygger garage. Men då kalendern är synnerligen Smålands vänlig så tankar vi, kollar luften och kör full säsong Detta året är det 15 året i rad så det är jubileum i år.
_________________ Per-ola Mattsson |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2288 besök totalt |