| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Gratis provkörning av Klippan Gokarts nya trimmade gokartar.
|
2 besök senaste veckan (3184 totalt) |
|
Hej alla, vet inte om det passar sig att göra lite reklam här på forat, men jag är ny ägare till Klippans Gokart och jag har premiäröppning idag, dvs efter jag har gått och lagt mig och stigit upp igen. Måndagen den 25/4, annandag påsk är det alltså dagen jag snackar om. Hur som helst, alla som dyker upp får testa de nya gokartarna i 10 minuter alldeles gratis. Kartarna är utrustade med trimmade Honda motorer som ger 50% mer effekt än de vanliga hyrkart motorerna. Trimningen är gjord av tyska firman Moto Schütte, som också trimmar till bröderna Schumachers gokartanlägningar. Vi har öppet kl 12.00-20.00, vägbeskrivning och mer info hittar du på www.klippansgokart.se. Vi ses... Jörgen _________________ Jörgen Lundberg - Klippans & Lockarps Gokart |
||||
|
Re:
De nya motorerna levererar ca 13 hästar vid 6000 rpm jämfört med original 9 hk vid ca 4.500 rpm. Det låter inte så mycket men det är verkligen skillnad på att köra dem. Välkommen i sommar! /Jörgen _________________ Jörgen Lundberg - Klippans & Lockarps Gokart |
||||
|
Re:
Tack, jag ska framföra det till Douglas. Då kör några tiondelar lite fortfarande än vad jag gör. Jag har inte hunnit köra så mycket än men jag har bestämt mig för att köra en 58'a så får det ta den tiden det tar
Jag ska lägga upp snabbaste varv på hemsidan i olika grupper, Tävlingsförare, olicensierade och tjejer. Jag börjar med att lägga upp dig som snabbast i olicensierade (eller har du licens?). Jag tror att du var snabbast i denna kategori och anser någon annan att de var snabbare är det bara att höra av sig. /Jörgen _________________ Jörgen Lundberg - Klippans & Lockarps Gokart |
||||
|
Re:
hehe jag har bilracinglicens så det borde ju räknas som "licensierad iaf. Men min kompis körde 1,3sek snabbare än jag gjorde, så börja med hans namn. Marcus "MaQQE" Pettersson. Klippan , han har ingen licens _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Re:
Kul att ni gillade det. Är det OK om jag lägger upp bilden på hemsidan, www.klippansgokart.se? Jag håller på att skapa ett litet galleri där. /Jörgen _________________ Jörgen Lundberg - Klippans & Lockarps Gokart |
||||
|
Re:
Absolut, jag har lite korta filmklipp okså från igår om du vill ha dem ? _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Re:
Jättegärna, skicka dem till jorgen@klippansgokart.se. Tack! _________________ Jörgen Lundberg - Klippans & Lockarps Gokart |
||||
|
Re:
Jag ska lägga upp snabbaste varv på hemsidan i olika grupper, Tävlingsförare, olicensierade och tjejer. Jag börjar med att lägga upp dig som snabbast i olicensierade (eller har du licens?). Jag tror att du var snabbast i denna kategori och anser någon annan att de var snabbare är det bara att höra av sig. /Jörgen[/quote] hehe jag har bilracinglicens så det borde ju räknas som "licensierad iaf. Men min kompis körde 1,3sek snabbare än jag gjorde, så börja med hans namn. Marcus "MaQQE" Pettersson. Klippan , han har ingen licens[/quote] Så, då har jag lagt upp dig och MaQQE med era varvtider på hemsidan
_________________ Jörgen Lundberg - Klippans & Lockarps Gokart |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2 besök senaste veckan (3184 totalt) |