Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
4 besök senaste veckan (2145 totalt) |
Jag vet vad dessa är värda, skambud på "2000kr med frakt" och liknande ignorerar jag.
Var bor du? Ska kolla vad frakten går på så får vi se. Men priset är då 2700kr och inte en krona under. |
||||
Re:
okey. Jag skickar inget på efterkrav, punkt! Har blivit blåst på det en gång och fick pröjsa 750kr ur egen fick för att det inte blev uthämtat. Så nej, det gör jag inte. Det kostar 500kr att skicka upp två lösa däck med bussgods. Det tänker jag inte betala själv. Hur vill du göra? |
||||
Re:
För att du skall göra en snabb o smidig affär OCH för att priset du satt inte är såå långt ifrån nypris. De är ju fortfarande inte sålda ![]() ![]() och hur kan det kosta 500kr att skicka 2st lösa däck ? Jag har skickat 4st 20" fälgar med däck ganska nyligen för under 500kr... _________________ Johan Wiss Civic MB6 VTI-T BMW M5 V10 Saab 9-5 Aero |
||||
Har inget med saken här att göra alls men satt just och kollade priser på frakt..
Stulet ifrån bussgods.se's hemsida ifrån deras FASTA priser.. kan ju bli billigare i lösvikt? 4 hjul (däck+fälg) max 18" 535kr 4 däck utan fälg max 18" 420kr 4 fälgar utan däck max 18" 420kr Ha en bra kväll _________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||||
Re:
Tycker det är rätt stor skillnad på 2700 och 3600... ?! ![]() Men, jag förstår hur du menar, men jag har inga problem med att vänta en månad till och sälja, kommer alltid fler som behöver R-däck... särskilt nu när bankörningarna börjar komma igång. Inte som att de blir mindre värda på en månad precis... R-däck är fan som ren valuta :P Jag vet inte varför de vill ha 500kr för att skicka dem, det var det svaret jag fick av bussgods. För övrigt så kan jag lämna av dem på Sturup om någon skall dit. |
||||
![]() |
SÄLJES
![]() |
4 besök senaste veckan (2145 totalt) |