| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till MINI Cup deltävling 2 på Kinnekulle 5/6
|
1, 2 >> 4052 besök totalt |
|
Anmälan till MINI Cup deltävling 2 på Kinnekulle 5/6
Anmälan öppnar i morgon bitti på www.bmwsc.com (under MINI Cup). Ledtråden för dagen: Shoot out!!
Välkomna är alla BMWSC-gatbilsförare
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re: Anmälan till MINI Cup deltävling 2 på Kinnekulle 5/6
om jag förstod dig rätt måns så tillkommer ingen transponderhyra denna gången
Alltså det tillkommer endast 300:- för gatbilsföraren att även köra minicup. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Herr Bäck,
Korrekt Eftersom det fanns en nyfiken BMW Cup-förare som undrade: Självklart är även en BMW Cup-förare med gatlegal (SPB-besiktad, skattad, försäkrad, samt mönstrade däck) BMW Cup-bil, eller bruksbil också välkommen att ha roligt. _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Kom igen nu alla, jag vill inte bli sist igen!
om det är ens i närheten av vad det var på Mantorp kommer det blir hur kul som helst, tänk en helt ny version av banan, med en mix av konbana här och där! Jag kan tänka att många känner att det bara är vanlig bankörning med koner som begränsar hastigheten men det är helt fel. Detta är en ny dimension av att köra på banan, man känner sig absolut inte begränsad av kon partierna, man vill bara ha mer! Glöm inte att detta är ÄVEN för BMW förare _________________ timmy1701 BMW Z3 2.8 Coupé 1999 BMW 325D Touring 2008 |
||||
|
Övernattning?
http://www.hotellgustaf.se Prata med Emma och uppge att du är medlem i BMWSC. Då erbjuds du följande: - Sommarrabatt - Middag kl. 1900 på hotellet med tillhörande pilsner och trevliga BMWSC-gäster - Lunchpaket utkört till Kinnekulle _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re:
Anmälan till varje tävling. Serieanmälan var till för att identifiera herrana som tänkte köra en hel säsong i fall det skulle bli fullbokat och prioritering var nödvändigt. _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re:
Det var snabbt svar må jag säga _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Ahhh, jag som trodde att man skulle kompensera med farten i sängen
_________________ Peter Sundström Nissan Skyline KGC10, Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 313 varv på Nordschleife |
||||
|
Blir ju helt klart sugen att prova denna gång när det blir en mindre kostnad, bara frågan om man blir fast och vill va med på fler tävlingar eftersom det just var kostnaden som fick mig att avstå
, det "problemet" tar jag då isåfall, så jag kommer anmäla mig som frivillig sista plats
_________________ Viktor Starkman |
||||
|
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re:
skriv vad du vill
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum