| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Blir det någon ny Rejsa träff?
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 2 besök senaste veckan (15576 totalt) |
|
|
||||||
|
Re:
ok, det var bra
_________________ Gabriel Roos ButterflyRacing Div. BMW: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=688834 |
||||||
|
Re:
....en söndag ....
Hade verkligen hoppats på en repris på Sturup med tält, mat, umgänge mm på lörd-sön...
Kan man tänka sig att sätta upp lite chikaner på rakan för att slippa tristessen? _________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
|
Re:
Vi från Norr behöver ju ändå komma ner en dag tidigare
Ett önskemål bara, ingen ugandabål tack
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
|
Re:
ja, det kan man tänka sig..... ut till höger på flygfältsrakan.... så funkar båda alternativen och vi kan använda bägge varianterna utan att behöva gå ut och ändra mellan alla pass.... |
||||||
|
Re:
Är det för att ta ner farten ?? I så fall så tar det ju bort det roliga från denna underbara banan _________________ --VVTS-- |
||||||
|
Det är ingen tristess i att försöka hålla nere till 100m-skylten. Kladda inte ner banan med massa koner nu...
Maciek, är inte du upptagen den dagen? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
|
Re:
De borde vara fuktskadade?
Riktigt kul med denna träff som komma skall! Själv är jag uppbokad på riktigt runt det datumet..
Möjligen möjligen kan jag och min kamera komma dit om någon som bor nära mig vill köra ner på söndag (stor chans, jag vet) om inte, blir ni utan mig.. _________________ /Anton Lillsund |
||||||
|
Re:
Skulle obizz råka ha några på en röd 944 så vet jag någon som blir glad...
_________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
|
Re:
Exakt Ni som inte orkar eller vill kan ju släppa av mitt på rakan och rulla resten av streckan
Varför ska vi andra svi för det
_________________ --VVTS-- |
||||||
|
Re:
Tristessen är nog att det är tråkigt att åka långa rakan med en bil som inte går så fort. Jag åkte 240-250 km/h med Novan.....och inte ens det var sännande...fören man kom till slutet. Men då blev det väldigt spannande, förståss..
Utan att begära något, så kanska man åtminstone ska titta på, och höra med berörda team, om man ska ha någon sorts stor chikan för 5-papp-bolarna också. För att slippa rasade motorer. Det är ju ganska brett.....så det skulle säkert gå att lägga in något bra. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
|
Re:
Det är även en rättvise sak. Vi kan lätt växla våran bil så den gör 220-230 km/h. Men det är ju inte alla team som är lika lyckligt lottade. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
|
Re:
Jag noterade bara att jag hade en TPC-träff noterad i almanackan på det datumet, men du kanske prioriterar annorlunde
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
|
Re:
Jag hade inga bilder på din bil Johan vad jag minns när jag kollade igenom. En röd 944 med lite speciell ratt tror jag det finns bilder på... men de där bilderna ligger på en hårddisk som är lite svåråtkomlig för närvarande. _________________ Martin Öberg
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Blir det någon ny Rejsa träff?
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 2 besök senaste veckan (15576 totalt) |