Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
F1 Premiären (med resultat för oss som var vakna)
<<   1, 2
2152 besök totalt
Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004

Petri skrev:
Rash skrev:
cat7even skrev:
La ni märke till skillnaden i varv mellan renault och bmw c:a 1000 varv vid växlinspunkt om man får tro (17700 ca mot 18700) telemetrin

Jag la märke till det. Men jag hade för mig att Renault motorn bara varvade 16700varv...

Jag tyckte det var ännu mer skillnad...17000 mot 19000 i Willams-bilen ...men då visades iof varvräknaren från Alonsos bil i slutet på loppet då han slagit av på tempot något...

Jo jag tyckte också att Alonsos bil mot slutet varvade ca 16700 och Williams-bilen 18700varv.. Väldiga skillnader! Ska bli ännu roligare nästa år! Tror benhårt på Renault då! Då har de ju en ny motor Den nuvarande är ju tydligen en utvecklin av Supertec motorn från slutet av -90 talet motor från stenåldern

Längtar till Malaysia nu, ska bli spännande och se om nån har något att sätta emot Ferrari

Slåtte
Här sen Nov 2002

Petri skrev:
Ibland är Formel 1 ett perfekt...zzzzsömnpiller... thumbs down jag har definitivt fått nog av Forza Ferrari!...men som sagt,det var bara första loppet...hoppas på mer tät racing senare.. thumbs up
Fantastiskt ändå att Renault fortf är så blixtrande snabba från startgriden...såg precis ut som förra året trots att det varit en hel vinter imellan för dom andra teamen att göra nåt åt saken...imponerande!

Jag väntade bara på att Alonso skulle försäga sig på presskonferensen och tacka sitt launchcontrolsystem...

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002

Jag noterade att Coulthard hade uttalat sig om vad de behövde göra.
DC skrev:
"It's not rocket science. We need more power, more aero and more mechanical grip. The car is just not fast enough."

Här sen Apr 2003

Lennart Mäkinen skrev:
DC skrev:
"It's not rocket science. We need more power, more aero and more mechanical grip. The car is just not fast enough."

Hehe. Vad är kvar?

Ferrari 328 GTB | Alfa 159 Q4
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Trådstartare
Corsa skrev:
Lennart Mäkinen skrev:
DC skrev:

Hehe. Vad är kvar?

Räikkönen thumbs up och Coulthard thumbs down thumbs up och en jäkla snygg fabrik.....

Allmänt banåkaforum
F1 Premiären (med resultat för oss som var vakna)
<<   1, 2
2152 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande