| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Var handla Wiechers prylar?
|
1347 besök totalt |
|
Jag hade tänkt att inhandla ett fjäderbenstag från Wiechers(artnr: 367003), men hittar ingen bra webshop som känns bra... Så... har ni någon rekommendation på webshop? . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
|
Re:
De verkar inte ha det staget jag vill ha.
ok, ska testa det. Visste inte det gick att göra. Hur fungerade betalningen, fick du lösa ut paketet? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
|
Re:
Vorkasse, MAo du betalar in på deras kto innan de skickar varorna. Iaf var det så för mig för ett och ett halv år sedan.
Re:
Jepp, så gjorde jag med och det var paketet till dörren med DHL _________________ Johan Christensson |
||||||
|
Re:
De som hade just det staget som jag ville ha hade inte specat frakt till Sverige... MEN... jag köpte det ändå och la på 25euro så får vi se om det går vägen... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
|
Sandtler funkar alltid bra tycker jag. Standard frakttariff är 20 euro från 0-??? ganska många kilo. Brukar maila när det är dags att köpa, har dom det inte i shoppen så är det bara att säga till så fixar dom det. Banköverföring är det som gäller.
_________________ :: Mikael Lindqvist |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1347 besök totalt |