| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Varför leva så anonymt ?
|
5790 besök totalt |
|
Varför leva så anonymt ?
Hej !
Kan inte annat än ställa mig frågan enl rubriken. Vi har med glädje sett fram emot att få åka med er, efter att vår bil blivit klassad enl era regler. Men efter att ha anmält oss (och betalt) till Mantorp nu till helgen 5-6/6-11 har ingenting hänt
Ingen startbekräftelse eller starlista har vi sett till, är vi välkomna; får vi starta eller skall man behöva gissa sig till sådana saker
Hoppas att någon kan ge sig till känna och ge ett svar. Har jag missat någon sida i erat forum eller någon annanstans så ber jag om ursäkt, men jag tror inte det
/// Roffa _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
|
_________________ Gerhard Petersson |
||||
|
Det är urkul att åka med SPVM och det är ett kanongäng i depån! Det sagt så är det ganska få inom SPVM som håller till på internet (iaf skriver) vilket gör att marknadsföring och kommunikation är lite bristfällig i mina ögon. Jag var själv ganska vilse när jag började åka med SPVM och det var olika nivå på information och procedur inför varje tävling.
SPVM arrangerar emellanåt sina tävlingar själv (vilket är fallet på Mantorp) men oftast används andra arrangörer så som SSK, MSCC etc. Detta gör att vi inför varje tävling anmäler och får information enligt praxis för var arrangör. När SPVM håller i allt själv så får man surfa runt lite på deras hemsida och när andra klubbar håller i det finns det oftast en länk på förstasidan till arrangerande klubbs hemsida där all info finns. Efter en säsong är det lätt. Jag tog som ny rygg på lite folk som man börjat känna och då gick allt som smort.
|
||||
Ni borde ha fått ett mail av Jan Nordgren på den mailadress ni uppgivit i anmälan. Jag har pratat med Jan och han skulle kolla upp detta, men så länge har jag har skickat en kopia på den jag fått till er (på dom adresser ni har på er hemsida). |
||||
|
Re:
Det är precis det vi hoppas det skall bli, men sen finns det ett talesätt som säger; "Syns man
inte, så finns man inte"
Därför vore vårt råd/önskemål försök att marknadsföra er lite mer Hoppas nu bara inte något oförutsett händer i morgon (Fredag) race i Falkenberg med Bmwcup om inte så ses vi på Söndag _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
|
Re:
Tack Ditt mail kom fram men inget annat
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
|
Re:
Vi jobbar på detta att synas mer på nätet. Bollar är kastade i luften och snart skall dom plockas ner. Mer info kommer inom kort (om inga käppar sätts i hjulen)...
Jag kommer och tittar på er (och filmar), men kör inte själv då min MX-5:a är såld och Fisher Furyn inväntar motor från England. Men jag ser fram emot att få rejsa tillsammans med er i Modsport 2 på SSM!
|
||||
|
Re:
Kimmen har gjort ett kanon-ambassadörs-jobb på alla möjliga siter det senaste halvåret IMHo Som alltid så står det serien helt fritt att synas och marknadsföra sig här på Rejsa. Såklart, för det är ju en av poängerna varför rejsa finns, att nyfikna ska se alla möjligheter som finns till banåka och hobbyracing _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Kimmen är fanastisk!
Han är en mkt stor anledning till att det kommer synas en 6-7 nya bilar i Modsport i år (inkluderat mig själv). Bara önskar det gick att klona honom!
Rejsa är alltid bästa siten för oss rejsers, allt annat är komplement...
|
||||
|
Kanske blir så att jag ska åka och kolla lite racing på söndag med familjen.
Hittar dock inga starttider för detta, bara för Trackday på måndag
Någon som har lust att ge lite tider på händelserna på Söndag?
_________________ Gabriel Roos ButterflyRacing Div. BMW: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=688834 |
||||
|
|
||||
|
För att inte lämna frågan i rubriken obesvarad för de som läser denna tråd vill jag bara nämna att vi inom Modsport har startat en ny hemsida. Detta har vi gjort för att vi konstaterade, precis som "Roffa" gör i första inlägget, att vi levt ett alldeles för anonymt liv. Modsport har i våra ögon en enorm potential och med hemsidan jobbar vi för att lyfta klassen ur anonymitetens mörker och ge Modsport det ljuset klassen förtjänar.
Vi jobbar just nu på att skriva ett antal garagereportage som kommer publiceras på hemsidan under vintern och våren, men vi har även andra spännande nyheter och fler förare på väg in i klassen som kommer presenteras på modsport.se framgent. Är vi anonyma för er framledes så beror det inte på oss då alla är välkomna att läsa på www.modsport.se
|
||||
|
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Varför leva så anonymt ?
|
5790 besök totalt |