Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2011-06-03 SVKG, Kinnekulle bankörning + 60min race
<<   1, 2
6184 besök totalt
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

Trådstartare
Hade skitkul, men vet nu att det inte är bra att strunta i att kolla däcktrycket Hade 3 bar i 18c kalla däck när jag kollade i efterhand. Kan var därför greppet var "mindre" bra för mig den här gången

Man lär så länge man lever

Ingen som har kort på min bil vid körningen?

Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004

Re:

Kimmen skrev:
Villy Zielinski brukar väl ligga på ca 54 sek runt Kinnekulle...han har personbästa på 53.19
Det var en massa ursäkter eftersom det inte gick snabbare än 54,8 under dagen; Gamla däck, solen i ögonen och en grön Volvo som envisades att ligga på yttern under bron

En vår (2008 på filmen nedan) när han var med oss så gick det på låga 53 med nya Racidalslicks (som tappar efter tre varv).
Under 60-minutes (vår lilla stafetttävling) så gjorde Villy då minuten blankt med stående start (från vinkel under taket)...
Ett försök att beskriva 60-minutes för de som är lika förvirrade som oss som håller i det
http://www.youtube.com/watch?v=nVwSkKv7Xg0

peter-cab
Göteborg
Här sen Jun 2010

Underbar dag

Tack till SVKG och alla medtrafikanter för en härlig dag, bilen höll hela dagen och många liter bränsle blev det
Min bil hade lite för mjuka fjädrar och lite för mycket camber bak men annars kändes det finfint, 1,02,31 lyckades laptimern skaka fram som bäst vilket verkade vara ett lyckovarv då 1,03-1,04 verkade mer standard.

om någon har några som helst bilder på min röda Miata med V8 får ni gärna skicka dem till admin@almostracing.se

Ha en fortsatt bra sommar!

2011-06-03 SVKG, Kinnekulle bankörning + 60min race
<<   1, 2
6184 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande