| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Resultat MINI Cup deltävling 2 på Kinnekulle 5/6 2011
|
1293 besök totalt |
|
Klass BMW 1. Magnus Thomé, 3:34.44, 15 p 2. Daniel Solaric, 3:44.65, 12 p 3. Hans Laning, 3:48.19, 10 p 4. Ulf Ericsson, 3:48.72, 8 p 5. Sven Moubis, 3:49.63, 6 p 6. Viktor Starkman, 3:54.18, 5 p 7. Hans Kerfstedt, 3:57.91, 4 p 8. Marcus Jarlson, 3:58.41, 3 p 9. Anton Axling, DNS 10. Kristoffer Larsson, DNS Klass MINI 1. Måns Ulveståhl, 3:46.47, 15 p 2. Ola Kvarnström, 3:58.94, 12 p 3. Gunnar Frykfors, DNS Totaltabellen kommer att uppdateras inom kort (www.bmwsc.com). _________________ BMW MC-klubben |
||
|
Jättekul att det var så många BMW som testade. Efteråt så hörde jag i princip allihopa säga "faaaan va kul det var
!!" från precis alla håll Extra grattis till Måns som rattade in sin MINI på en så bra tid så att han hamnade på pallplats TOTALT sett
PS: Det var faktiskt flera stycken BMW-förare som efteråt sa att de gärna testat men att de trodde att "MINI Cup" bara var för MINIsar. _________________ Magnus Thomé
|
||
|
Re:
Tre tiondelar på ett varv är väl inte mer än en billängd ungefär _________________ Magnus Thomé
|
||
|
MiniCup
Näe inte é jag bitter inte .... som jag skrev så är jag nöjd och visst var det kul att det var så jämt som det var
Men man kan ju inte låta bli att bli lite tävlingsinriktad skulle ju vart roligt att vara före och inte efter en likvärdig bil ...nästa gång är det min tur
Kul att du Magnus är så snabb i din csl och du Viktor har inget att skämmas över... tänk på mig som var sämsta M3:a !! Även om det aldrig kommer att ske igen
om jag ska ge lite feedback till dig Måns... mer än din körning förstås som gav snabbare tid än våra motorstarkare bilar eller har du trimmat??? Mkt roligt och svårt att se att tävlingen kunnat gjorts så mkt annorlunda med de förutsättningar som var... däremot hade jag gärna kört flera varv, men det får bli nästa gång
_________________ Sven Moubis |
||
|
Super kul att tävla
Det är alltid en lite annan sak att köra under press Nästa gång ska jag köra ifrån Sven med större marginal
Jag måste säga att jag är grymt imponerad av Magnus. Du kan verkligen pressa bilen på gränsen Ser fram mot nästa MiniCup
_________________ Ulf Ericsson BMW M3 GT -95 Nr:233 BMW M3 E46 -04 Porsche 964 -90 Porsche 944/968 (Banbil) Porsche GT3 Touring -18 Toyota GR Yaris -20 Toyota GR Yaris -20 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1293 besök totalt |