Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 9618 besök totalt |
Re:
Körde med PFC01... Dom e sopor nu så jag kommer köpa nya PFC. _________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||||
Några bilder från STACC @ Gotland Ring
![]() Samling i Nynäshamn ![]() Team TWS Evo-ligan ![]() ![]() Så här stod den alltså halva Lördagen pga vinda bromsskivor ![]() Sen gick de bättre! Den här bilden togs efter att den hade varit duktig å ramlat över linjen på 1,35,2 _________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||||
Dags å göra en uppdatering kanske...
Bilen har stått å vilat i garaget ett tag nu. I går fick den nya bromsklossar, PFC01. Dom gamla va slut på riktigt! Innre belägget på vänster sida fram hade jag slipat ner nästan en millimeter i stålet ![]() Skivorna ser dock jättebra ut. Ikväll blir det ytterligare några timmar med bilen. Har en idè om ett lite mer annorlunda utseende vad det gäller lysen. Man vill ju vara lite annorlunda än alla andra... Även om jag kan erkänna att jag har härmat ganska många med till exempel fronten på bilen ![]() Bilder kommer! _________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||||
Re:
Dom som jag körde slut på gotland lät inte ett smack! Får väl se hur dom här beter sig... Dom jag hade på förra bilen överröstade dock allt. Men de va inte PFC. Jag kör iofs PFC flytande skivor åxå det kanske gör att de inte låter lika mycke. _________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||||
Igår anordnade BRL sitt årliga "Street Meet" här på byn.
Jag å en polare, Kim, bestämde oss för att åka dit och kolla lite... Nått häftigt måste de ju vara å glo på. Snacka om att vi trodde fel!! Make till pissburks-utställning har jag nog aldrig varit med om. Nåväl... Tog någon bild på bilen i sin nya "retas med alla tyckare"-kostym iaf ![]() ![]() ![]() Den dunder elaka RX-7'an är förresten till salu. Galen maskin på ca 600hk. _________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||||
_________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||||
Re:
Vi tar det via PM eller mail. _________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||||
_________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 9618 besök totalt |