| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
MINI Cup-anmälan till deltävling 3 på Ring Knutstorp
|
1, 2 >> 2995 besök totalt |
|
http://bmwsc.com/website1/1.0.1.0/40 Välkommen! _________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Anmäld
Hur funkar det där med transponder, får man låna el ska man hyra för 500kr (som det står i anmälan?) _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
|
Re:
Klubben har inga egna transpondrar så alternativen är att köpa eller hyra. Att låna från någon annan tävlande, eller BMW Cup-förare blir svårt logistiskt. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Här kan ni hålla koll på anmälda förare:
http://bmwsc.com/website1/1.0.1.0/42 _________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Re:
Vad menar du med "oss"?
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||
|
Re:
Jag syftade på mig själv, skulle inte utryckt mig så. Johan behöver ni inte vara rädda om, han är ju en erfaren Mini åkare.
Själv skall jag göra vad jag kan för att åka fortare än forum ägaren i en 23 år gammal bil. Lär bli en utmaning
Trodde aldrig jag skulle skriva detta, men det skall bli riktigt kul med Mini Cup _________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re:
Hade hoppats på att du skulle ta X5:an så att man hade haft en chans.....
_________________ Johan Christensson |
||||||
|
Re:
Öpp, öpp, öpp! Jag har aldrig kört framhjulsdrivet på bana tidigare så mitt mål är att undvika sistaplatsen. Gatdäck såklart och pimpade rutor, det var väl tävling för gatbilar?
Visst ska det bli skoj dethär!
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||
|
Re:
Nope, fick mest bannor om mina spår val av Tobias men körde med endast med 130 fjädrar och det har aldrig gått bättre tycker jag
_________________ Johan Christensson |
||||||
|
Re:
Ah, så farligt var det inte Johan
Blir spännande Mini-Cup med så många olika bilar/förare _________________ Tobias Biörs BMW E36 323i -92 BMW Cup #79: SÅLD!! |
||||||
|
Vad kostar en transponder i inköp om man köper låt säga så man täcker in detta evenemang?
Hade det inte varit en god idé att SC till 2012 köper in några och hyr ut till humana priser. Det känns som en relativt dryg utgift att behöva hyra en transponder varje gång som kostar nästan dubbelt upp mot anmälningsavgiften. På sikt blir det kanske en liten intäkt till klubben och medlemmarna kommer under lite billigare. Kanske fel ställe att ta upp detta men personligen hämmar den kostnaden mitt intresse och fler kanske tänker så? Förövrigt tycker jag koncepet är skoj att titta på och det känns som att intresset för att deltaga bara ökar _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2 >> 2995 besök totalt |