Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 3723 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hade tänkt hinna med så många banträffar jag hinner när jag inte skruvar för SM guld i isracing och rallycross.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
Givetvis - Köra på så många banträffar som möjligt!!!
Så länge bilen håller och pengarna räcker!! Denna tråden har gett mig en kanonursäkt att ge till folk som tycker jag är lat i garaget ![]() "Nä, jag vill inte påbörja något stort ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
Jag röstade för "annat" eftersom jag kommer att åka en hel del slalom, och det inte fanns som alternativ.
Så många banträffar som möjligt oxo givetvis, det gäller dock att snylta in sig på fler evenemang än PCS för där är det mest vänta som gäller. ![]() En tripp till ![]() Ser hemskt gärna F1 på TV, men sitter inte inne och tittar om det är fint väder! Bland det roligaste jag vet är dessutom att ta en kvällstur på sommaren på väl valda kurviga avsnitt. ![]() _________________ /Mathias |
Kör om mig på utsidan vetja, det skulle vara coolt ![]() Flaskan kan jag köpa när vi väl är där. Men jag kan inte garantera att innehållet ![]() _________________ Stefan Larsson |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 3723 besök totalt |