| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till Ring Knutstorp 2:a Juli 2011 är öppnad !!!
|
<< 1, 2, 3 >> 4 besök senaste veckan (7778 totalt) |
|
Re:
Hehe.. ja vi kommer inte ha de-briefen på banan.. utan det som menas var att efter en tids körande på banan så tar vi de-briefen i restaurangen... :-) |
||
|
"Debriefing" kan alltid vara nyttigt för några så en god idé.
Problemet har varit att hitta tid för aktiviteten, men det kanske går att lägga i tex restaurangen under BMW Cup för gatbilsförarna? På tal om "debriefing"... "Prebriefing"!!
Är det några som ramlar in under fredagskvällen som är intresserade av däcksparkning med tillhörande matbit och pilsner med start runt kl.1800-1900? Öppet hus i Sjöströms stuga på Ring Knutstorp. Första gången på Ring Knutstorp, och undrar var man kan övernatta? http://www.ringknutstorp.com/Boende. _________________ BMW MC-klubben |
||
|
Re:
om inte annat går det utmärkt att deltaga i vårt samkväm vid stugan på området (vilken av dom vet jag inte i dagsläget men lyssna efter en compact på HÖG tomgång , det kommer att vara en bunke folk som kommer att grilla lite seriöst och ta oss någon enstaka kall dryck, alla är välkommna till och med Måns! Vill herrn så ser jag till så att det finns av allt till dig oxå.
Då min riktiga bil hänger på liften kan jag bistå gatbilsgänget som instruktör om ni vill. Hittar runt Knutan hyfsat i alla fall. I bästa fall har jag en kul bil med mig och kan visa spår, annars åker jag gärna med om någon vill.
Är instruktör hela dagen innan så jag är uppvärmd
_________________ Patrik Skoog |
||
|
Re:
äsch trams, man skall kunna vrida på den där kringlan oxå! och sen är det ju ingen tävling bara förarutbildning Fredrik
Du kan låna skylten om du vill
Re:
Hehe, du behöver inte påminna oss , sist jag körde där fastnade jag ju där ute och orsakade rödflagg samt slog sönder frontläppen och slet sönder fästena till fronten lite mer, jag hittade en del stenar inför denna säsong, det finns nog kvar än .
Ja kul ska vi verkligen ha
_________________ Viktor Starkman |
||
|
Re:
De är lugnt Sjöström, i år är klubben bättre förberedd med hjullastare och "STCC" plåt och kan snabbt få väck dig.
_________________ Patrik Skoog |
||
|
OK, är det rester efter dageföre eventet med "vanligt" folk på banan?
Förövrigt gjorde Martin en snabb/bra insats förra året. Jag skall göra allt för att ni skall slippa röra på dödköttet
Allmänt banåkaforum
Anmälan till Ring Knutstorp 2:a Juli 2011 är öppnad !!!
|
<< 1, 2, 3 >> 4 besök senaste veckan (7778 totalt) |