Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1582 besök totalt |
KÖPES: Reglerpinne till dörrlås, BMW E36 KÖPT!
Jag har länge haft bekymret att min bil går att låsa men inte låsa upp. Häromkvällen djupdök jag i detta problem och upptäckte att den pinne som mekaniskt aktiverar centrallåset saknas. Inte konstigt att den inte går att låsa upp... Jag köper därför väldigt gärna den lilla metallpinnen, markerad som del nummer 6 på bilden nedan. Så om någon har gamla E36 dörrlås liggandes och varligt kan pilla bort denna pinne så går det att chasha big time nu! Name your price! ![]() Pinnen har en krok i ena änden och en L-bock i den andra, sammanlagd längd 5-7cm BMW tar 8 sek för en dylik pinne men behöver enligt uppgift en vecka att ta hem en. Mao kommer det antagligen ta tre veckor... Reservdelsnummer ETK är: 51 21 1 960 805 http://bmwfans.info/parts/catalog/E3 ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
_________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
Tack för tipset Johan!
Jag har kollat lite på laga.se m.m. För att se om det kan gå att få tag på då. Men det verkar kräva att man får skruva av det själv annars är denna obetydliga pinne borta... _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
Som jag skrev i PM till dig, jag ska leta upp mina gamla lås och kolla, har funderat över hur i hela friden jag gjorde, blev förvirrad efter vårt samtal och vet helt plötsligt inte alls hur det sitter ihop därinne
![]() _________________ Viktor Starkman |
![]() |
KÖPES
![]() |
1582 besök totalt |