| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till Ring Knutstorp 2:a Juli 2011 är öppnad !!!
|
<< 1, 2, 3 4 besök senaste veckan (7778 totalt) |
|
Re:
det är inte bra om vi kör av på fredagen, i alla fall har inte jag råd med det
Känns skönt Johan, inte bra att röra sig utan ett motordrivet fordon
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Re:
Äsch dels behöver du röra på dig och sen börjar du väl vänja dig vid att vara utanför en bil, vi har midsommar till helgen och du o brossan är fortfarande årets pallbocksräserförare nummer 1 i Bmw Cup
Re:
De första 7 orden är helt rätt
resterade vill jag inte känna till alls... >
Efter 5 säsonger i cuppen så känns det helt ok att missa en halv. Nästa år skall jag inte vara kassör eller engagera mig i att varken köra eller meka med andras bilar utan då skall jag köra full säsong och till och med träna mellan racen i en då förhoppningsvis väl utprovad bil. Detta skrivs med viss eftertänksamhet då jag vet att du kommer spara texten och hålla det emot mig om så inte blir fallet
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Mailutskick 2011-06-23 till alla medlemmar
Bästa BMW SC medlem! Traditionsenligt kommer även i år Förenade Bil till BMW Sport Club träffen på Ring Knutstorp den 2 juli med fina erbjudanden. Se följande länk för mer info http://www.forenaderacing.se/nyhetsb Väl mött! Hälsningar Patrik Skoog genom BMW Sport Club _________________ Patrik Skoog |
||||
|
Tält...
Någon som vet om man får tälta inne på området på Ring knutstorp mellan fredag & lördag? Eller utanför? Vad kostar stugorna på området?
_________________ Rikard Martinsson Äger följande: BMW M235 -14 BMW 330 -06 Banbil/bruksbil *BMW 1602-71 2,2L motor(långtidsprojekt) |
||||
|
Det går bra att tälta inne på området på gräsmattan, stugor kostar 900 per natt för en 4 bädds.
Du/Ni är välkommen upp till vår stuga på fredagskväll för lite Bmw tugg och något kallt att dricka.
Tack för info och inbjudan Johan
på armen för om du kommer ihåg .
_________________ Rikard Martinsson Äger följande: BMW M235 -14 BMW 330 -06 Banbil/bruksbil *BMW 1602-71 2,2L motor(långtidsprojekt) |
||||
|
Ska bli fantastiskt kul att köra Knutstorp med BMWSC! Som det alltid är
Man kanske till och med kommer ner en sväng på Fredagen....... om bilen fixar sig snabbt och lätt...... _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||
|
Re:
Jasså
Låter perfekt med vädret
||||
|
herrejössses vad det växlar fort nu, kollade i morse och då var det klockrent väder. Även klart.se rapporterar om regn på eftermiddagen. Imorrn kommer timme för timme rapporter och då börjar det bli skarpt läge på väderrapporterna.
Det påminner om en annan banas växlande väderlek detta
ser ännu sämre ut nu, regn hela dagen
Märkligt, igår var det uppehåll hela lördagen och regn hela söndagen, nu är det precis tvärtom, kan vi inte flytta träffen till söndagen
Vi håller tummarna för att vädret dom förutspår är fel. EDIT: Ingen i Norra stockholm som skall ner och har lust att släpa med en uppsättning belägg till mig? _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till Ring Knutstorp 2:a Juli 2011 är öppnad !!!
|
<< 1, 2, 3 4 besök senaste veckan (7778 totalt) |