| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Cup anmälan till Knutstorp är nu öppnad.
|
1, 2 >> 4050 besök totalt |
|
Mailutskick 2011-06-23 till alla medlemmar
Bästa BMW SC medlem! Traditionsenligt kommer även i år Förenade Bil till BMW Sport Club träffen på Ring Knutstorp den 2 juli med fina erbjudanden. Se följande länk för mer info http://www.forenaderacing.se/nyhetsb Väl mött! Hälsningar Patrik Skoog genom BMW Sport Club _________________ Patrik Skoog |
||||||||||
|
Enligt väderprognosen till knutan ser det ut att bli regn, tråkigt
NOT
Moooohaaaaahaha med flång nya K21 sulor på E21:an så blir det kanon
Så alla Biörsare & Ahlbergare "Eat my rear wheel spray" Vi ses på knutan...... Trevlig midsommar på er alla. _________________ Per-ola Mattsson |
||||||||||
|
ack denna ovisshet..
Sökning på Kågeröd SMHI.se - halvklart, inget regn, 21 grader YR.no - halvklart, 0.4 mm regn, 20 grader DMI.dk - mulet, 0.7 mm regn, 21 grader Foreca.se - halvklart, inget regn, 20 grader _________________ /Mathias Cardevik
3:a BMW Cup Modifierad 2013 & 2015 samt Standard 2011 & 2012 |
||||||||||
|
Re:
Klart.se - molnigt, inget regn, 20 grader _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||||||
|
Re:
Haha, du hade väl fått ihop den på en eftermiddag med ditt vanliga tempo
Nu har jag monterat styrväxeln och allt som hör till. Börjat passa in framskärmarna. Det får dock bli svarta framskärmar på Knutan, sen skruvar jag av dom och lämnar på lack _________________ /Mathias Cardevik
||||||||||
|
Re:
Annars kan du köpa 2k lack på burk av brosans kollega tore han fixar till riktig 2k lack på burk har använt det till att fixa till min bil just nu _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||||||
|
Re:
Kunde vara av intresse för mig
Möjligt?, - om så - kostnad?
_________________ Peter Norrman BMW Cup - samordnare Volvo FL7 racebuss Bmw E46 323 cab E36 coupe BMW Cup #66 2,8 TUB E30 BMW Cup #27 Såld E30 sedan #99 Betty Blue 2,8TUB |
||||||||||
|
Re:
_________________ Patrik Skoog |
||||||||||
|
Jösses!
Som väderleksrapporten ser ut nu så får jag väl dubba ur mina Lappi isdäck
Har en gammal kanot oxå jag skulle kunna ha med för att ta mig fram i depån. _________________ /Mathias Cardevik
||||||||||
|
Re:
Enligt klart.se skulle det bli 32mm regn på lördag när jag kikade på rapporten i morse
men nu har dom ändrat till 1,9mm Så kanot, fiskestövlar & flytväst kanke inte behövs i alla fall
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Cup anmälan till Knutstorp är nu öppnad.
|
1, 2 >> 4050 besök totalt |