Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
5116 besök totalt |
SÄLJES: BMW 316 Compact. Banbil som är gatlegal. Såld
OBS! Nytt pris 17 000:-!! BMW 316i som har uppgraderats successivt senaste året med bland annat: X-brace M3 3.0 bärarmsbussningar. 325/328 ok med helt nya original skivor och belägg. GT Cupline chassie 60/40 som gått 20min på Knutstorp. Främre & bakre krängningshämmare från 318ti Två skalstolar, glasfiber. Ny Personal ratt. Avstängningsbar ABS och tuta på knapp. All inredning är urplockad, asfaltsmattor borta, stötfångare tömda Främre front bytt mot en Supertouringdito i glasfiber. En uppsättning BMW/BBS kryssekerfälgar 15x7 tum ET20 med Toyo R888 En uppsättning BMW/BBS Krysseker Split 17x8 tum ET20 där centrum är nersvarvat 5mm på insidan för att få plats, trots valsade skärmar bak. Däcken är besiktningsbara. Finns även dåliga vinterdäck på plåtfälg. Matchvikt just nu; 950kg med 20 liter i tanken. Pris 25.000:- . bvsa. Finns en byggtråd från tidigare ägare. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Säljes för att jag köpt en 996:a som ska få agera banbil nu. Har kört 2 konbanekörningar och väghållningen är fantastisk. Besiktigad 2011-06-09. Finns i Uppsala. Jag har biltrailer om transport skulle vara ett problem. Tel: 0735-281900 ronny.steisjo@gmail.com _________________ Ronny Steisjö ____________________________ Porsche 996 -00 |
HUr mycket bök är det o få den genom besiktngen nästa år ? Vill gärna ha regplåten på normalt, har ingen transport
![]() _________________ Mika Morell ------------- Åker: Ducati Panigale V2 och Monster 696, Lancer Evo 8, Trampcykel, Tesla Model 3 |
kan inte vara så svårt, det finns ju inga krav på inredning i form av soffor o stolar. Bara det finns bälte på alla platser och ratt och stol sitter ordentligt fast lär du komma igenom, sen går det såklart alltid att ha otur..
_________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
5116 besök totalt |