| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Jobba på Klippans Gokart i Östra Ljungby, nära Helsingborg.
|
1598 besök totalt |
|
Hej, jag söker en kille eller tjej, 20-30 år som är intresserad av att jobba på Klippans Gokart i Östra Ljungby, 15 min från Helsingborg. Tycker du att det är roligt att träffa racingintresserade människor och diskutera spårval med mera är detta något för dig. I arbetsuppgifterna ingår att ta hand om kunderna, antingen enstaka drop-in åkare eller medelstora till stora grupper som vi gör ett raceupplägg för. Det är viktigt att instruera dem hur körningen och upplägget går till samt även vara bestämd om någon inte håller sig till reglerna. Kan du även meka är det ingen nackdel men det viktigaste är att du är bra på att ta människor. Vi har öppet 4-6 dagar i veckan beroende på om det är sommar eller vår/höst. Säsongen sträcker sig från April till oktober. Arbetstiden är förlagd på eftermiddagar och kväll, både på vardagar och helg. Vi är flexibla med schemat så vi kan säkert hitta ett arbetsschema som passar dig. Du jobbar utomhus hela sommaren så solbrännan får du på köpet. Lön efter ök. Låter detta intressant så kontakta mig på 0709-539020 eller jorgen@klippansgokart.se. Vi hörs Jörgen www.klippansgokart.se _________________ Jörgen Lundberg - Klippans & Lockarps Gokart |
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1598 besök totalt |