| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Medlemsansökan via vår hemsida för gamla och nya medlemmar
|
<< 1, 2 12232 besök totalt |
|
Hej,
När kommer medlemskorten? Hade tänkt handla en hel del reservdelar här på BMW i Gävle och det är ju 10% på resevdelar om man har medlemskortet. om inte korten är klara så kan man kanske få ett mail från ansvarig som man kan visa upp att man är medlem? _________________ Niclas Stolt Banbil: BMW 318IS -90 *såld* |
||||
|
Re:
Detta gäller endast om du är medlem i BMWCS. Har du inte fått ditt medlemskort får du kontakta dem. BMWSC har ingen rabatt hos BMW i Gävle. Eftersom vi jobbar ideelt gör vi BMWSC medelmskort några gånger per år och första utskicket av kort görs inom kort. Mvh olof _________________ olof Johansson |
||||
|
Precis, de ger även rabatt om man är medlem i BMWSC i gävle.
Kan prata lite med dem i veckan att medlemskorten är på G så kanske jag får rabatten ändå. Antar att de vill ha eventuellt medlemsnummer så det kan man kanske få redan nu via PM eller nåt.
_________________ Niclas Stolt Banbil: BMW 318IS -90 *såld* |
||||
|
Re:
Som jag skrev tidigare fast det råkade hamna i olofs inlägg
Fast hittills har man fått rabatt i gävle även om man bara varit medlem i sport klubben fsta det kanske har ändrats nu. Hör med tobis vår sekreterare om medlemsnummer http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. Skulle ni till licenkursen i maj både du & rickard ? _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Skickade medlemsansökan här om dagen via hemsidan, men har inte fått någon bekräftelse via post eller mejl. Endast bild nedan...
När kan man räkna med respons? om jag väljer att vara medlem i LMS istället, spelar det någon roll eller måste jag byta klubb? _________________ Joh@n M@hlst3dt |
||||
|
Re:
Ringer dej
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Re:
Tack Michael, såg nu att mejlet inte klarade spamfiltret...
_________________ Joh@n M@hlst3dt |
||||
|
Re:
Lyfter en gammal fråga. Blir det några medlemskort i år eller? Vill fortfarande ha det för att få min rabatt när jag handlar BMW delar i Gävle. Utan bevis att jag är medlem ingen rabatt.
_________________ Niclas Stolt Banbil: BMW 318IS -90 *såld* |
||||
|
Hej!
Försöker ansluta mig till klubben (kosingen är redan överförd)...
Tyvärr så finns det inte mkt till medlemsregistrering på hemsidan ser det ut som.. Just nu så står det bara "Info om medlemskap inför 2011 kommer inom kort." Tacksam för svar snarast. Det brinner lite i knutarna då jag varit lite för lat och skjutit upp min licensansökan lite för länge.. My bad, men det skulle vara surt om man var tvungen att betala för en ny licenskurs..
_________________ Oscar Canova |
||||
|
Re:
Kontakta våran sekreterare så hjälper han dig med medlemskapet, vi håller just nu på med förbättringar ang medlemskap därav infon på hemsidan. Epost: sekreterare@bmwsc.com Tel: 0708-836930 Bosatt: Löddeköpinge och skicka dina licenspapper till undertecknad så ordnar jag din licens. BMW Sport Club c/o olof Lundin Sörängsvägen 8 56146 Huskvarna _________________ olof Johansson |
||||
|
Så här i semstertider får du nog ha lite mer tålamod eller vara ute i lite bättre tid
Är det till SBF du skickat något är detta ett faktum, dom har få gummor till detta och just nu är det ju absolut semestertopp i sverige. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re:
och olof är på semster någonstans i världen, hemma är han iaf inte
bara vänta så kommer det nog ganska snart _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Medlemsansökan via vår hemsida för gamla och nya medlemmar
|
<< 1, 2 12232 besök totalt |