Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 1 besök senaste veckan (13003 totalt) |
Re:
Jag kan inte se det förrens kl 22.00 ikväll ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||
Ja vädret ser inget bra ut inför morgondagen,brorsan har nojjat i över en vecka ang vädret, men nu ser det fan ut som det kommer bli regn hela dagen=(
Hur gör ni vid regn? får man köra o drifta lite då?(så man vet om man ska ta med sig andra hjul) _________________ Michael Grönberg |
||
Re:
Det beror på vart man kollar ![]() Sen ska man inte tro prognoserna till punkt och prick, dom har haft fel förr ![]() Kan man köra fort i regn så kan man köra grymt fort på torrt ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||
Re:
Det kan vara molningt bara det inte regnar ![]() Tyvärr ingen driftning på våra träffar . _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||
Molnigt gör inget; bättre chans att mitt kylsystem räcker till.
![]() Efter de senaste modifieringarna funkade det dock perfekt på Anderstorp - trots storleksordning 50% extra effekt! ![]() Men, regndäck har jag fortfarande inga, och A048 i regn är... spännande. ![]() Nya motorn är dock snällare med sitt enorma mellanregister. Inte lika benägen att varva till hysteriskt så fort det drar loss lite. _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||
Första gången jag körde med TPC.
Vill bar ge en liten sked beröm till arrangören. Trots taskigt väder och bilar som kissade på sig så gjorde ni det bästa av situationen så att dagen flöt på bra. |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 1 besök senaste veckan (13003 totalt) |