Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 2 besök senaste veckan (3307 totalt) |
Nu är det snart dags för sista kvällsträningen. 4/8
Hoppas på mer bilar denna kväll än vad vi haft innan!!! Många frågar om våra träningar men få har dykt upp, så nu får ni visa att ni vill genom att komma. ![]() Tid 17-20 Hela banan, vi kommer varva med standard, formel & drifting i den ordningen. Pris: 300 kr för medlemmar & 500 kr för övriga. För mer info maila dina frågor till kansliet racing@arc.nu Anderstorp Racing Club ![]() _________________ Carola Törnvall |
||
Hmm, då kanske man ska ta och trassla sig dit lite tidigare än planerat då (inför tävlingshelgen)
![]() |
||
Ska köra min första Modsport-tävling inom kort så denna kväll hade varit perfekt som träning. Är det bara gatgodkända bilar eller funkar min slicksförsedda icke besiktigade tävlingsbil? (vagnbok finns)
Har mailat kansliet men jag dubblar med fråga här i hopp om svar... |
||
Står i inbjudan till spvmhelgen att grindarna öppnar kl 13, på torsdagen, så det borde itne vara några problem att bosätta sig där redan på torsdagen?
http://www.spvm.se/uploads/Dokument/ Fick du några svar fredrik? |
||
|
||
Har fått svar... "Du är välkommen." |
||
Vill bara informera er alla om att även kansliet tagit lite semester
![]() Så därför kan vi tyvärr inte svara på mailen varje dag. De frågor ni haft har jag mailat till den med kunskapen: Pär Hydèn. Ni har möjlighet att ringa honom om det är något speciellt ni undrar över 070-2445859 Här kommer den vanliga infon igen: Kvällsträning BIL 4/8. Tid: 17.00-20.00 vi kommer varva med standard, formel & drifting i den ordningen. Preliminär tidsplan 4/8: 17.00-17.20 Standard 17.25-17.45 Formel 17.50-18.05 Drifting 18.10-18.30 Std 18.35-18.55 Fo 19.00-19.15 Drifting 19.20-19.35 Std 19.40-19.58 Fo 17.00-20.00 Drifting i maskindepån Kontaktpersoner: Drifting: Tobias Gunnarsson Std & formel: Pär Hydén Hela banan. 95dB. Pris: 300 kr för medlemmar. 500 kr för övriga. Ingen förhandsanmälan behövs, du måste dock anmäla din ankomst i klubbstugan innan du börjar träningen. Tävlingskommittén _________________ Carola Törnvall |
||
|
||
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||
Kan rekomendera kvällsträningarna på Anderstorp,
Bra flyt mellan klassbyten och gott om plats på banan ![]() _________________ Filip Malm 070-270 40 65 Super Amazonen http://www.speedhunters.com/2014/07/the-awd-turbo-v8-volvo-super-amazon/ www.tuneitmotorsport.se |
||
Vill bara informera om att de som tänkt att köra driftingen så
kommer det enbart att vara bankörning denna kväll pga lite bemanning. Den ansvarige vi har för denna del i vanliga fall är på semester. Dels beror det på att det kommer många team under kvällen som ska deltaga i helgens tävlingar som ska ställa upp sina trailer o tält m m. Så banan som vi har till drifting i vanliga fall är inte tillgänglig då. Hoppas på överseende med detta. Var ute i god tid denna dagen....det underlättar även för mig som tar hand om inskrivningen. Jag finns på plats från kl 15 Välkomna. ![]() _________________ Carola Törnvall |
||
Hej,
Jag är helt grön när det kommer till bankörning. 1. Får man använda sig av en sluten modephjälm med visir? 2. Samt träningshandskar(utan skydd för fingertopparna)? Tacksam för svar. Mattias |
||
Fyfan va bittert ![]() ![]() _________________ EVO X |
||
Själv vill jag bara informera om att ni förmodligen missar ett gäng förare pga. att ni inte kan svara på relevanta frågor.
Klart folk inte kommer om de inte vet om de får köra. Jag har bara 4 mil så jag kanske kör förbi ändå och kollar läget, men det finns garanterat fler i min sits som har 10+ mil och de lär inte dyka upp. Jag har en gatbil och är ej ansluten till någon SBF-klubb, och vet fortfarande inte om jag har någon möjlighet att få köra med "prova på" licens eller liknande. _________________ David Lundin |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 2 besök senaste veckan (3307 totalt) |