Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 3600 besök totalt |
Re:
Just det ser jag inget fel i. Han är ung, han är helt övertygad om att det inte var hans fel och har precis krashat. Det är just detta jag själv gillar med Webber, han säger och gör (typ) som han vill, inte allt detta falska som man får från (typ) alla övriga. Klart Vettel ska få visa att han är pissed, mänskligt och bra att se. _________________ timmy1701 BMW Z3 2.8 Coupé 1999 BMW 325D Touring 2008 |
||||
Re:
Detta uppskattar jag också hos Webber. Han är kanske inte lika uppfriskande som Eddie Irvine, men en bit på vägen iaf. ![]() |
||||
Tillbaks efter en iskall helg på Ringen. Det var nog inte mer än 12-13 grader under loppet och det flög regndroppar i luften mest hela tiden, men aldrig så mycket så att det blev blött.
Satt vid Dunlopkurvan (hårnålen längst ner på GP-banan) och reflekterade över hur mycket ljud som inte hörs i tv:n. Smällarna vid nedväxlingar och hur otroligt illa motorerna låter när avgaserna kommer ut trots att förarna har släppt på gasen. Team Lotus (Kovalainen och Chandouk) lät allra värst i det avseendet. Det lät som om motorn gick i bitar varje gång... ![]() Det kan också konstateras att på en F1-läktare samsas många nationaliteter. Runt omkring mig satt ryssar, svenskar, fransmän, tjecker, norrmän samt en och annan tysk. Den läktaren jag satt på (T8) verkade relativt fullsatt. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Bästa historien från Ringen:
However, the best Nordschleife story of the weekend came from Kamui Kobayashi, who always makes the trek out onto the track whenever he is racing there. This time, however, for a special treat for his girlfriend Yu he wanted to give her a high-speed lap of the Nordschleife - and it was going to be the first time she had ever been a passenger alongside him out on a race circuit. Kamui duly paid for four laps - but it didn't go quite to plan. "We got out on to the track and after one corner she started crying," said Kobayashi. "I had to slow down and finish the lap very slow - about 60km/h. Very safe - but it was a very long lap. It took me nearly 20 minutes. "I think I will have to sell my tickets at a discount price now. I paid 89 Euros for four laps - and only went around once!" Johan, skynda att köpa biljetten av Kamui! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 3600 besök totalt |