Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 41316 besök totalt |
Världsklass
![]() ![]() Gärna en bild på hela bilen med CH-R önskas ![]() btw. är det samma www som jag en gång i tiden fick all min tecno/trance musik ifrån (världsklass även på den:) ) ?? Mvh Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||
Re:
Tackar. =) Bild kommer så snart polaren ger de till mig... sittar i hans kamera. Visst är det gamla MP3 siten. Stängde ner när jag fick mail från en advokat på FPI (eller vad de nu hette). ![]() _________________ Edv@rd L@itil@ - Porsche 997 9ff GTurbo 750 - |
||
Körde som sagt på Autolife träffen på Mantorp. Tog det ganska lugnt.
13 sekunder in i denna film syns jag iaf när jag ger järnet mot en lambo på rakan. Efter oss så kommer en Ferrari och sen kommer Puppan i full fart. ![]() http://youtu.be/_9xdhEm0wOE _________________ Edv@rd L@itil@ - Porsche 997 9ff GTurbo 750 - |
||
Hej!
Skoj att ses på mantorp! Riktigt snygg bil du hade där! och bilden är ju inte något att tacka nej till heller! riktigt fin ha det fint _________________ Robert Pentén 7:53 BTG 996 Turbo X50 997 Gt3 CS MK1 997 Gt3 CS MK2 993 C2 ombyggd för bana 993 C2 gatbil Ferrari 430 Scuderia BMW 325i E90 för VLN |
||
Re:
Det var riktigt skoj och din bil var riktigt fin den med. ![]() _________________ Edv@rd L@itil@ - Porsche 997 9ff GTurbo 750 - |
||
Re:
![]() ![]() ![]() "trafik" får en helt ny innebörd ![]() _________________ ![]() |
||
Har haft ett problem med att ABS / PSM failure dykt upp lite titt som tätt. Men förra veckan så kom den för att stanna och trots att jag frikopplade batteriet så dök det upp direkt igen.
Åkte till Levin Racing i Kungsör och läste av felkoden och det var MAF sensorn som spökade. En ny installerades och problemet försvann. Så nu är det bara att tuta och köra igen. ![]() _________________ Edv@rd L@itil@ - Porsche 997 9ff GTurbo 750 - |
||
_________________ Edv@rd L@itil@ - Porsche 997 9ff GTurbo 750 - |
||
Sååå snyggt
![]() Är det ok om jag använder en av bilderna i ett erbjudande vi kommer att gå ut med i Juli på Kompletta BBS hjul ? Mvh Henrik Euromaster Malmö _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||
Håkansta: Tackar. Gillar de med.
![]() Houke: Tackar. Det är redan ett företag som använder bilder i Nederländerna (BBS reklam), så ett till företag gör inget. Jag har bilderna i hög upplösning om du vill ha. _________________ Edv@rd L@itil@ - Porsche 997 9ff GTurbo 750 - |
||
Vill ha.....
![]() Tyckte den passa fint dom gamla hjulen med, men detta var helt klart snyggare ![]() |
||
Re:
Gillade också gamla hjulen, men problemet var att BBS Lemansen som satt på var till en 996 GT3, dvs det var fel ET. Så det satt spacers på 25 mm och inget som jag direkt var förtjust i. Men med nya hjulen så behövs inga spacers. Finns inga BBS Lemans passande turbo utan att behöva spaca ut vilket är synd. _________________ Edv@rd L@itil@ - Porsche 997 9ff GTurbo 750 - |
||
PCS Mantorp
Hej Thomas, Hur gick det med PCS mötet på Mantorp, fick du plats? Hälsningar Anders _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
Då var bilen såld. Har aldrig, trots att jag ägt ett antal roliga bilar, känt lite separationsångest som med denna. Den var grym.
Nya tag, ny bil... 997 GT3, 997 GT3 RS, 997 Turbo, Ferrari 360 eller Ferrari F430? _________________ Edv@rd L@itil@ - Porsche 997 9ff GTurbo 750 - |
||
Re:
Lätt........GT3 RS.... ![]() _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||
Hmm
Mina personliga favoriter är absolut grön eller vit, har en kompis som köpte en grön i våras och det är riktigt snyggt. Men, vit 911 är alltid svårslaget ![]() _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 41316 besök totalt |