Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 4736 besök totalt |
Ny bil för 19.900 !!
Den här är både laglig och räjsig att bränna runt stureplan med...... fast det kanske är lite ont om plats att ta med alla flickorna man impar på ![]() --> Länk |
||||
Tja, en trike är väl oxå en MC men får framföras med B-kort? Eller är jag ute o cyklar nu...
![]() /Mangan, borde bannas för den ordvitsen? ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Är det en AllRoads du kör eller??? ![]() /Mangan, som kom på att jag genom sidofönstret på 924an kikade rakt in i dörrsidan på en Volvo 245 apråpå låga bilar... Säkerhetskänslan försvann direkt... ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
nja, men en quattro i alla fall. ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
Se VV: http://www.vv.se/vtk/b/e_intro.html Du får framföra 3- och 4-hjuliga motorcyklar på B-kort. |
||||
Döfräckt! Undra hur kul det är att klippa alla tjärlskott, järnvägsövergångar och fartgupp däremot...
![]() Men å andra sidan kanske alla blomlådschikaner, bilköer och rondeller väger upp det hela. ![]() ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||
Har kört med min "riktiga" tävlingskart hemma på gatan någon gång och man är inte kaxig där "nere" på marken när man möter en bil, huvudet är i samma höjd som emblemen på bilarna... ajajaj
Låter otäckt det där..... ![]() _________________ Pär Moberg |
||||
Spelar ingen roll. Bara att ducka. ![]() Synd att det inte fanns större motorer. Men det kanske man kan ordna på egen hand ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
||||
Jag skulle inte vilja sätta mig i en sån där. Det är ju ingen större säkerhet i en sån.
kolla bara på stolen, pedalerna, boxarna och vad fyller vingen för funktion egentligen? den ser inte ut att vara mycket till världen. Den ser ju ut att vara helt livsfarlig. _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
Man får väl sätta på ett par vimplar på den som man hade på trehjulingen när man var liten. ![]() (Det tycker jag dessutom att man skall göra på alla bilar i storleksklassen Ford Fiesta/Kia Pride också p.g.a att man är nära att dyka in i parkeringsrutor för att det inte står några bilar där men när man kommer fram så står det en sådan där i alla fall...) _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||
![]() ![]() ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
Inte värre än en motorcykel, men något lägre iofs. |
||||
Jag menar att kvaliteten inte ser ut att vara den bästa. bromspedalen viker sig säkert om man försöker bromsa... Annars har jag en mini till salu ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||
Re: Ny bil för 19.900 !!
![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
guuuud va mesig motor. hur kan den ha så dåligt effekt uttag? 8hk i en 100cc 2-takt. man kan köpa en och smälla på en riktig gokart motor, då skulle det bli lite fräs i grejorna. fast chassit ser lite klent ut skulle säkert spricka och grejorn när man får så mycket kraft
![]() _________________ Jonatan Hertzberg |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 4736 besök totalt |