Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 47, 48, 49, 50 >> 90 besök senaste veckan (352362 totalt) |
|
||||||
Såja, fräsrummet inklätt, spackling och målning kvar + sätta upp ett par lysrör sen är det äntligen dags att fräsa lite formar till de numera två ferraribyggena och carboncossien!
![]() Den röde ska dock först repareras innan vi ska montera vårt karosskit på den, reparationen är planerad att ske under hösten då vi har fullbokat i dagsläget. och ja, det kommer bilder på det.. Den byggs på uppdrag åt en kund. Vi hämtade den i onsdags i södra Tyskland, och tanken är att den ska gatreggas eftersom vi fick med regpapper på den och den är ej skrotad. ![]() |
||||||
Re:
Coolt ![]() En kille som bor på ön reunion i Indiska oceanen skrev ett inlägg i loggen på min facebooksida att han hittat oss genom speedhunters sidan. Internet är ju helt makalöst ![]() |
||||||
Såja, nu är all el dragen och inkopplad
![]() Tack för hjälpen idag Magnus Åkerkvist! Mycket uppskattat ![]() På måndag ska grafikkortet komma så det som ska göras först är cam beredning av formarna till carboncossiens högra fram- och bakskärm. Sen blir det fräsning! ![]() ![]() |
||||||
Jag skippade dörren för höjden på i skjutpartierna är samma som avsåndet mellan övre och nedre balken i portalen. Så det hade varit rätt meningslöst att öppna en dörr och sedan ändå få kliva in..
|
||||||
Öppningen i det stora skjutpartiet är större än maskinens rörelse är i y-led.
och fönstren är skitenkla att lyfta ut. |
||||||
Re:
![]() Snyggt! Hänt något med ferrarin? Sjukt läckert med ränderna över bilen ![]() _________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||||||
Re:
Det är formar till vänster framskärm och bakskärmar som ska fräsas nu härnäst, så det är bara jag som ska få lite mer kläm på camberedningen på 3D cad modellerna sen kör vi på igen ![]() Tillverka motorfästen står också på dagordningen |
||||||
|
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 47, 48, 49, 50 >> 90 besök senaste veckan (352362 totalt) |