Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2011-08-14 Emmaboda Superstage med Lotusklubben
667 besök totalt
Silke
Stockholm
Här sen Jul 2008

Trådstartare

Hej!

Vi har några få platser kvar till vår Superstagekörning i Emmaboda söndagen den 14 augusti. Så skynda att skicka in anmälan!

Vi kommer att ha banan till vårt förfogande mellan 09:00 - 17:00 med lunchuppehåll mellan 12:00 - 13:00. Superstagekillarna hjälper oss att sätta upp banan och göra i ordning tidtagningen inför dagen, därefter så får vi själva sköta tidtagningen.

Antalet platser är begränsat till 16 stycken så det är först till kvarn som gäller!

Då de har höjt priset med 50% till i år så blir det tyvärr lite dyrare per ekipage. Jag har satt kostnaden per ekipage till 900kr, på så vis går det runt ekonomiskt om vi blir 14 bilar. Skulle vi bli full styrka med 16 bilar så bjuder jag på lunch! Skicka anmälan till sdpettersson@gmail.com så återkommer jag med betalningsanvisningar, Inkludera namn och bilmodell i mailet. Anmälan är giltig först när pengarna är inbetalda. Jag skall försöka att besvara mailen så fort jag hinner.

Vi ses!

Silke
Stockholm
Här sen Jul 2008

Trådstartare
Hej!

På grund av ett par sena återbud finns det ett par platser lediga till söndagens Superstagekörning. Tveka inte att höra av er ifall ni skulle vara intresserade!

Daniel

Inför träffar
667 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande