Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Anderstorp 20/8 BMW Sport Club ANMÄLAN ÖPPEN!
<<   1, 2, 3   >>
4739 besök totalt
lofstrom
Örebro
Här sen Maj 2008

Re:

Vätterleden Racing skrev:
Den 20 aug kommer Jonas Nygren att finnas på plats för att foto så många bilar och händelser som möjligt. Önskar ni få en bild söker ni kontakt med Jonas och löser det på plats eller hoppas på att han fångar er ändå:). Önskas det en särskild fotosession kan detta också göras om tid finns, denna tjänst kostar dock en liten peng som ni gör upp med Jonas. Efter träffen kommer bilderna finnas tillgänliga. Återkommer med var!

Mvh Styrelsen

thumbs up

BMWSC #719
Citera
Davve
Åby, Växjö
Här sen Mar 2005

Re:

Vätterleden Racing skrev:
Den 20 aug kommer Jonas Nygren att finnas på plats för att foto så många bilar och händelser som möjligt. Önskar ni få en bild söker ni kontakt med Jonas och löser det på plats eller hoppas på att han fångar er ändå:). Önskas det en särskild fotosession kan detta också göras om tid finns, denna tjänst kostar dock en liten peng som ni gör upp med Jonas. Efter träffen kommer bilderna finnas tillgänliga. Återkommer med var!

Mvh Styrelsen
Kul! Bara hoppas man fastnar också...

Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Vi får åka till 17.00 så tidsschemat kommer att uppdateras inom kort. Troligen ytterligare 1 h gatbil

Ekerö
Här sen Jun 2004

Re:

lofstrom skrev:
Har för mig att det var något annat arr. på söndagen, men kommer inte ihåg vad???

Vi åker även 5papp+ på söndagen och kommer säkert dyka upp Lördag kväll för lite rajraj om ni är kvar

och om ni vill vara med och köra mer racing så platsar väl alla med nån slags bur om ni inte kör på slicks... thumbs up

Ekerö
Här sen Jul 2004

Re:

Tord skrev:
lofstrom skrev:
Har för mig att det var något annat arr. på söndagen, men kommer inte ihåg vad???

Vi åker även 5papp+ på söndagen och kommer säkert dyka upp Lördag kväll för lite rajraj om ni är kvar

och om ni vill vara med och köra mer racing så platsar väl alla med nån slags bur om ni inte kör på slicks... thumbs up

Skall ni köra 5papp racing då? Enligt Teknikens Värld skall de ha en bandag på Anderstorp den 21/8

Bandag Tekniken Värld

BMW 540i xDrive -21
Mini Clubman Cooper S -19
BMW 523i -97 (Övningskörningsbilen)
Citera
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004

Re:

BMWRickard skrev:
Tord skrev:
lofstrom skrev:

Skall ni köra 5papp racing då? Enligt Teknikens Värld skall de ha en bandag på Anderstorp den 21/8

Bandag Tekniken Värld

Japp, vi kör 3 lopp i deras luckor:

Race 1 09.00 - 11.00
Race 2 12.00 - 13.00
Race 3 15.00 - 17.00

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=71745
http://simplesignup.se/event/6337-slc-deltaevlingsanmaelan

Det vi har som är annorlunda jämfört med bmw cup är däcksreglerna och att det är ett minsta antal "förarbyten" per race. Sen finns det klasser som passar alla som har minst halvbur upp till camaro cup bilar.

Stavsjö
Här sen Jul 2004

Trevligt,

Bokat in mig och frugan för körning på lördagen, samt lite pilsner på hotellet fredag kväll.
Väl mött!

BMW 530d

http://www.garaget.org/?car=8980
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Härligt med fler goa gubbar o gummor , blir skoj detta! thumbs up

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Re:

Conny skrev:
Trevligt,

Bokat in mig och frugan för körning på lördagen, samt lite pilsner på hotellet fredag kväll.
Väl mött!

Kul!
Vi ses på hotellet

Stavsjö
Här sen Jul 2004

Re:

Måns Ulveståhl skrev:

Kul!
Vi ses på hotellet

Japp, ses där!

BMW 530d

http://www.garaget.org/?car=8980
Citera
höfläkt

Här sen Nov 2002

Sorry kommer inte. Försöker med G-åsen, då borde mina AP bromsar ha kommit.

Der drüben
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Jag kommer trots att jag inte har några AP bromsar vi får väl slåss om dom 2 instruktörer som kommer. Jag skall iallafall fatta mod och ta del av deras kompetens.

Vädret ser lovande ut http://www.klart.se/v%C3%A4der-anderstorp.html?v=per_timme

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002

Re:

Tord skrev:
BMWRickard skrev:
Tord skrev:
lofstrom skrev:

Bandag Tekniken Värld

Japp, vi kör 3 lopp i deras luckor:

Race 1 09.00 - 11.00
Race 2 12.00 - 13.00
Race 3 15.00 - 17.00

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=71745
http://simplesignup.se/event/6337-slc-deltaevlingsanmaelan

Det vi har som är annorlunda jämfört med bmw cup är däcksreglerna och att det är ett minsta antal "förarbyten" per race. Sen finns det klasser som passar alla som har minst halvbur upp till camaro cup bilar.

Som sagt....det finns möjligheter att köra även med R-däck...under SLCs reglemente.
och det är alltid trevligt med fler bilar.
När det gäller R-däckskörande....så får man visa rimlig hänsyn för dom som åker gatdäck i huvudklassen, för att slippa onödiga insidenter.

Jag bestämmer inte....men det går säkert att köpa in sig i delar av racet.
Hör med Skoghag.

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Ultura
München
Här sen Jul 2006

Re:

Johan Sjöström skrev:
Jag kommer trots att jag inte har några AP bromsar vi får väl slåss om dom 2 instruktörer som kommer. Jag skall iallafall fatta mod och ta del av deras kompetens.

Vädret ser lovande ut http://www.klart.se/v%C3%A4der-anderstorp.html?v=per_timme

Ja visst ser vädret lovande ut, hoppas! Fast jag kör inte denna gång heller, får gå runt med glada hejja rop istället .
Dock tar jag ju med mig hjälm osv OM instruktörerna får lite ledig tid på eftermiddagen, synd att det blir så få instruktörer denna gång, men det är ju så det är, saker stämmer ju inte alltid, för då hade ju inte jag vart utan bil heller .

Det är ju tur att vi har så trevligt folk på våra träffar så det inte gör så mycket när man inte kan köra

Ängelholm
Här sen Nov 2008

Jag kommer tyvärr inte att kunna komma, skulle kolla över bilen idag så gick kopplingen i botten. Efter att ha plockat av allt såg jag att kopplingscylindern som sitter på växellådan är körd och läcker, och inga finns i lager någonstans i närheten, inte ens på centrallagret i Malmö.

Så är nån på väntelistan och vill köra är dom välkomna att ta min betalda plats.

Kanske kommer och tittar på imorgon, känner mig lite lagom nere just nu däremot... Ni andra får ha det så kul

Citera
Ultura
München
Här sen Jul 2006

Re:

Marcus J arlson skrev:
Jag kommer tyvärr inte att kunna komma, skulle kolla över bilen idag så gick kopplingen i botten. Efter att ha plockat av allt såg jag att kopplingscylindern som sitter på växellådan är körd och läcker, och inga finns i lager någonstans i närheten, inte ens på centrallagret i Malmö.

Så är nån på väntelistan och vill köra är dom välkomna att ta min betalda plats.

Kanske kommer och tittar på imorgon, känner mig lite lagom nere just nu däremot... Ni andra får ha det så kul

Då tycker jag absolut du ska ta en dagstripp och hälsa på, det är inte så dumt att bara va på plats heller , klart det är surt när det blir som får dig då, men du fattar vad jag menar

Ängelholm
Här sen Nov 2008

Fungerade inte

Citera
farbeyonddriven/Hobbe
Jönköping
Här sen Maj 2004

Tider?

En liten reflektion är att det är svårt att hitta tidsschemat för Anderstorp imorgon, har kollat både här och på bmwsc, bmwcs men ingen framgång.
Fast det kanske är jag som ser illa

SL
Karlskrona
Här sen Jul 2007

Vad är det för tider som gäller imorgon? Kan inte öppna pdf-filen på bmwsc.com, kanske står det där?

Citera
Ultura
München
Här sen Jul 2006

Av någon anledning har det kommit ut på facebook som meddelande men inte här, så jag skriver in det senaste jag fått.

0700‐0830 Besiktning BMW Cup(begränsatantal)
0800-0815 Förarmöte BMW Cup
0815-0915 Incheckning och besiktning för licensierade gatbilsförare
0830-0845 Funktionärsmöte BMW Cup
0900-0920 BMW Cup tidsträning Standard/Mod grp1
0920‐0940 BMW Cup tidsträning Mod/Special grp2
0940-1000 Förarmöte gatbilar(obligatoriskt)
0940-1000 BMW Cup tidsträning Standard/Mod grp1
1000-1020 BMW Cup tidsträning Mod/Special grp2
1020-1200 Bankörning licensierade gatbilsförare(gruppindelning)
1200-1230 BMW Cup deltävling
1230-1300 Mini Cup
1230-1300 Lunch
1300-1430 Bankörning licensierade gatbilsförare(gruppindelning)
1430-1500 BMW Cup deltävling
1435‐1455 De-Briefing Gatbilar
1500-1700 Bankörning licensierade gatbilsförare openpit
1530-1545 Prisutdelning BMW Cup/Mini Cup

Jönköping
Här sen Maj 2004

Tack Viktor, ses imorgon om vädret håller sig lugnt

Allmänt banåkaforum
Anderstorp 20/8 BMW Sport Club ANMÄLAN ÖPPEN!
<<   1, 2, 3   >>
4739 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande