| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inför 2011....."silly season" har börjat! :)
|
<< 1, 2 9 besök senaste veckan (7273 totalt) |
|
Re:
Han tappade suget, men han kanske kommer tillbaka;). _________________ olof Johansson |
||||
|
BMW Cup maffian från Skåne utökas ständigt
En dubbelt förnuftig skåning går från långlopp och Porsche till BMW Cup och BMW.. Nyss hemkommen från Europa och kommer till start lagom till finalen 2011
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Re:
Vem är du, har vi fått äran att se dig tävla hos oss och på något vis gjort dig missnöjd med vårt arbete? Vad syftar du på? Jag som Cupgeneral har alldrig förbjudit offentlig kritik! Det har heller ingen annan av Cuprepresentanterna gjort! Så varför drar du upp ett citat från Butterfly, en person som jag heller alldrig har sett på våra träffar/tävlingar eller pratat med mig om vad han anser vi har gjort honom! offentlig kritik får vem som helst komma med, men när det kommer från folk som inte ens är medlem i klubben eller har jobbat frivilligt för klubben så är det bara tummen ner! _________________ olof Johansson |
||||
|
Re:
Eftersom en representant för klubben tar till orda....så känner jag att det är ok att svara. Jag hade följt klubbens arbete...och var på väg in i klubben när inlägget skrevs. Jag följde även tillkomsten av de nya regementet....och de flesta av mina förslag gick igenom. Naturligtvis inte bara pga. mej. Det var säker många fler som påpekade samma sak. Vi har 3st tävlingsbilar som skulle gå i cupen. Så helt ur tomma luften var det inte. Jag håller i princip med om att det är medlemmarna som ska ha åsikter. Men att påstå att ingen har blivit tillsagd att hålla klaffen i ofentliga diskutioner...är ren lögn. Klubben kanske skulle leva som dom lär. Det senaste jag hörde, är att klubben anså en bil vara stulen, utan att ha tort på fötterna....och lade sig i en affär. Dessa beteenden gör att jag aldrig skulle råda någon att gå med i klubben. EDIT: Jag har ingen plan på att fortsätta skriva i klubbens trådar. För mej är det ett avslutat kapitel. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
Re:
Sweet! Kan nästan lista ut vem det är, tror jag...
Har jag rätt så är det en hyvens grabb
Behövs ju nån som kan åka breddat nu när en annan låter svetten torka i hjälmen
_________________ Mats Kinnby 0708319602 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inför 2011....."silly season" har börjat! :)
|
<< 1, 2 9 besök senaste veckan (7273 totalt) |