| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
MINI Cup-anmälan till deltävling 4 på Anderstorp 20/8 öppnad
|
1697 besök totalt |
|
Anmälan är nu öppnad till deltävling 4 på Anderstorp för klass MINI och klass BMW: http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. Vi kör enligt 2010-upplägget, dvs enbart sydslingan med fartreducerande hinder (koner) längs flygrakan innan vändslingan (genvägen). omkörning längs med start/målrakan. Bästa varvtid 2010 att slå 1:06. Transponder finns att hyra på plats för 500 Kr.
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Re: MINI Cup-anmälan till deltävling 4 på Anderstorp 20/8
Att köra skiten ur den stackars bilen kom med något eget i stället
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Re: MINI Cup-anmälan till deltävling 4 på Anderstorp 20/8
Svårt att påstå att du har fel...
Jag kommer gärna med något eget om.. _________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Länk till anmälan:
http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Re:
_________________ Mvh Kristofer Larsson ex-BMW CS #7228 ex-BMW SC #770 |
||||||
|
Re:
hittade ingen smilies på en "chicken"
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Re:
Samsons E30 är tyvärr "ur drift" annars hade jag hemskt gärna kört. Att ställa upp med en 525d automat hoppar jag gärna över. Nu kommer jag och Johan som funktionärer istället _________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Ja, tyvärr har mitt batteri spridit batterisyra runt hela bakvagnen. Delrinbussningar totalt uppätna, ledlager ihoprostade, mm, mm. Såg inte vackert ut.
Det hade säkert gått att få ordning på men denna veckan är första gången på två år som vi har barnvakt och med tanke på hur mycket jag skruvade i garaget i våras skulle det inte vara så uppskattat om jag spenderade den första längre "egentiden" under bilen... Mitt fel således...
Men, det blir en dagsutflykt till mossen på lördag i alla fall.
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||
|
Re:
Surt! Vi ses:) _________________ olof Johansson |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1697 besök totalt |