Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (836 totalt) |
När vågar man byta till sommardäck?
När byter ni till sommardäck? vågar man byta till helgen eller kommer det mer snö tro? _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Re: När vågar man byta till sommardäck?
Kommer garanterat att hända om du byter , låter du bli , blir det en fin helg ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||
Re: När vågar man byta till sommardäck?
jo så ere säkert, det känns lite surt att köra sönder dubbdäcken på torr motorväg så jag funderar på att byta men byter jag så snöar det säkert i nästa vecka ![]() _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
Här nere i södern hade vi dom första riktiga vårdagarna denna veckan! Lunchkebabgubben i Malmö hade satt ut två små cafébord utanför sitt hak som det säkert satt 20 pers och trängdes runt.
Ett säkert tecken på att det är dags att gå från dubb till R-däck .. ![]() |
||||
Jag bytte i lördags på söndan snöade det blev ju lite småhalt men sen torkade det ju upp igen jag hoppas det inte kommer mer snö nu men man vet ju aldrig, känns i allafall gött med hjul som inte vrider och kränger och svarar på gas
![]() _________________ Mattias Becker Bmw 323ti compact -98 Bmw 120d M-sport -08 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (836 totalt) |