| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till Anderstorp 20/8 är öppnad
|
2 besök senaste veckan (3718 totalt) |
|
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Hahahaha.....
..... Sjöström. Du är för rolig!
Är hur som helst anmäld och betald. TT mår inte så bra just nu men det kan ändra sig. I annat fall rastar jag av glassätarbilen (A3:an) i lite lagom cruisingtempo. Vad gör man inte för att få åka lite med gänget!? C U all!
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||
|
Trevligt att en vågar komma iallafall, vi skall vara snälla med dig, lite iallafall..
Lewan tog en stämningsfull bild på Mantorp i dagarna, vad är det man säger "En bild säger mer än tusen ord"
Re:
Dig pratar jag inte med längre, var det inte du som fuskade dig förbi mig i Master starter på Knutstorp och sedan knuffade ut mig i grusfållan?
Re:
Lätt hänt då det bara var en BMW.....
_________________ Johan Rydh Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler. AudiClubSport |
||||
|
Re:
Det är ett 50-tal anmälda till gatbilskörningen hitills. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Re:
Det är därför man har flera potenta Audi's......
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||
|
Re: Konstigt!
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Dags för starkare glas i brillorna eller starkare kaffe!
Re: Konstigt!
Då kör jag på kaffet! Med starkare glas i brillorna ser jag ju allt läskigt när vi kör på bana.....
Var nog formatet på datumet som gjorde att eftersnacket hamnade längst ner....
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till Anderstorp 20/8 är öppnad
|
2 besök senaste veckan (3718 totalt) |