Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2009 besök totalt |
2011-09-17 Challenge på Lunda
Dags för årets sista Challenge på Lunda. Anmälan som vanligt på www.challenge.nu Följande 8 bilar är anmälda så det finns gott om plats för flera. Saab 9-3 2,0T Eunos Roadster Mazda RX-7 Opel Speedster Porsche 944 S2 Cab Pontiac GTo 2006 TVR Cerbera 4,5 lightweight Golf GTI 16V |
||||||
Re:
Det stämmer. Tänkte övningsköra lite ![]() Bilen är långt ifrån färdig men det är chaufören som är största begränsningen > ![]() Pratade just med Arto. 11 bilar anmälda nu. Passa på och anmäl er till sista racet i år. _________________ Christian Lindblom |
||||||
Re:
Har du hunnit göra några justeringar sen HPC shakedown? Mycke potential i bilen ![]() ![]() Hoppas ni har tur med vädret och putsar till tiderna ![]() _________________ Stefan Söderstedt |
||||||
Re:
Jag har försökt styva främre krängaren men det sket sig. Änden ska plattas till för att borra nya hål. 10 tons press räckte inte. Hade nog gått om man värmt med gassvets. Så det blir samma skick på bilen. _________________ Christian Lindblom |
||||||
Jag kommer tyvärr inte att köra, hjullagret bak rasade på Sviestad i söndags. Lyckades ta mig hem, men båda lagren bak måste bytas. Och denna vecka har det och kommer att vara fullt upp på jobbet, så jag har varken hunnit besälla delar eller ha haft tid att byta dem.
Men jag kommer nog förbi och kollar, sparka lite däck samt snacka lite sk*t..... Samt att det inte känns som om det skulle vart någon större ide att köra med bilen i nuvarande skick. Men en fungerade motor, skulle det nog gå att putsa någon tiondel på tiderna från förra gången, men inte mycket. Så nu blir det att fokusera på att få i nya motorn samt en diff till växellådan och ladda inför nästa säsong, då ska det kapas sekunder och inte tiondelar!!!! ![]() ![]() ![]() Ses på Lördag!! /J _________________ Johan Karlsson, Golf Gti mkII 16V, Skoda RS Kombi och Caddy "Servicebil" Proper Planning Prevents P*ss Poor Performance |
||||||
Film klar att titta på från i lördags!
Tack alla för en trevlig lördag med strålande sol och en rolig tillställning. Se mer: http://www.youtube.com/watch?v=DWPcQ Vi ses i vår igen. /Fredrik _________________ Fredrik Adolfsson |
||||||
Re: Film klar att titta på från i lördags!
Riktigt riktigt kul film med medåkning i banan i så många olika bilar! Danke!!! PS: Vissa bilar krängde mer än andra ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2009 besök totalt |